تاکید مسجد جامعی بر مشارکت در کمپین برای شادی کودکان

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از هنرمندان و شهروندان و همچنین اعضای شواری شهر تهران درخواست کرد برای جمع آوری اقلام موردنیاز کودکان مناطق سیل‌زده شامل نوشت افزار و اسباب بازی و … در کمپین "بازی و شادی حق کودکان است" شرکت کنند.

تاکید مسجد جامعی بر مشارکت در کمپین برای شادی کودکان
کد خبر: 313491
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۱۰:۰۲:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ احمد مسجد جامعی در یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به تصویب آئین نامه اجرایی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها، گفت: از نظر ما این موضوع تمام شده و حالا باید شهرداری تهران براساس زمان پیش بینی شده در خصوص این موضوع اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در خصوص جمع آوری اقلام مورد نیاز کودکان حاضر در مناطق سیل‌زده گفت: جمعی از کسانی که در مناطق سیل‌زده به بررسی اوضاع و تهیه گزارش مشغول بودند، اعلام کردند که مردم پس از بازگشت به خانه‌های خود هم با سختی و مشکلاتی روبرو هستند و کودکان حاضر از شرایط خاصی برخوردار هستند و نیازهای آنها کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس با تشکیل کمپینی با عنوان "بازی و شادی حق کودکان است" فراخوانی انجام شده که اسباب بازی، نوشت افزار و سایر اقلام مورد نیاز این کودکان جمع آوری شده و در این کمپین بسیاری از هنرمندان و مراکز فرهنگی همراه شدند، اما شهرداری در این کار خیر فرهنگی می‌تواند همکاری بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری در این موضوع می‌تواند حداقل در انجام تبلیغات سطح شهر برای این کمپین همکاری بیشتری داشته باشد. از همکاران خود در شورای شهر تهران نیز درخواست می‌کنم در روز 30 و 31 ماه جاری در این امر خیر حضور پیدا کنند؛ امری که در سطح ملی برگزار می‌شود.

مسجد جامعی در خصوص بازگشایی محور 17 شهریور نیز گفت: تبی در شهرداری تهران شکل گرفته که راسته‌های مختلف در شهر تهران ایجاد شود؛ بی‌تردید اگر این راسته‌ها پیوست فرهنگی نداشته باشند معلوم نیست که سرنوشتی همانند خیابان 17 شهریور داشته باشند.

در حقیقت در قانون آمده که انجام چنین کاری نیاز به پیوست فرهنگی و زیست محیطی دارد که باید ارائه و در دستگاه ذیصلاح این پیوست‌ها به تصویب رسد، لذا خواهش من این است برای طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد گذرهای مختلف در شهر تهران پیوست‌های فرهنگی و محیط زیستی حتماً تهیه و ارائه شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها