رییس پلیس فتای:

پلیس 1200 سایت و شبکه در موضوع اسلحه را بررسی کرد/ تشکیل 10 پرونده در مورد فروش سوالات کنکور 98

سردار وحید مجید، رییس پلیس فتای ناجا از رصد 1200 سایت، تارنما و شبکه اجتماعی دارای محتوای مربوط به اسلحه و تیراندازی و دستگیری 38 نفر در این زمینه خبر داد.

پلیس 1200 سایت و شبکه در موضوع اسلحه را بررسی کرد/ تشکیل 10 پرونده در مورد فروش سوالات کنکور 98
کد خبر: 313553
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۱۱:۳۲:۱۹

اعتمادآنلاین| سردار وحید مجید، رییس پلیس فتای ناجا بیان کرد: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد مساله اسلحه و تیراندازی و برخورد با آن در فصای مجازی، 1200 تارنما، سایت، شبکه اجتماعی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این میان حتی اگر فردی با تفنگ بادی هم عکس داشت آن را رصد کردیم، گفت: 750 مورد دارای محتوای عادی بوده و مشکلی نداشتند اما حدود 400 مورد نیازمند بررسی و تحقیقات تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: از این 400 مورد یکسری مربوط به صفحات کلاهبرداری و فیشینگ و ... بود که با آنها برخورد شد و از این میان 250 صفحه حذف شد، مواردی دیگر نیز در دست اقدام و بررسی است.

به گفته سردار مجید، 38 نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند و اقدامات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

رییس پلیس فتای ناجا در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل 10 پرونده در مورد خرید و فروش سوالات کنکور 98 خبرداد و گفت: این پرونده‌ها در حال بررسی است و رسیدگی به آن ادامه دارد.

سردار مجید از رسیدگی به 191 پرونده قمار در فضای مجازی خبرداد و گفت: رسیدگی به این پرونده‌ها دارای پیچیدگی‌های خاصی است و دراین راستا از ابتدای امسال تاکنون 26 باند شناسایی و منهدم شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها