پاکسازی منطقه دره فرحزاد از معتادان آغاز شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز پاکسازی منطقه دره فرحزاد از وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

پاکسازی منطقه دره فرحزاد از معتادان آغاز شد
کد خبر: 313555
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۱۱:۳۵:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حسین رحیمی در همایش مشارکت‌های مردمی در حوزه اعتیاد با بیان اینکه روزی که تصمیم ما برای پاکسازی منطقه هرندی و شوش از وجود معتادان فروشندگان نهایی شد، جلسات متعددی را برگزار کردیم،گفت: از همان روز گفتم که اولین کاری که باید انجام دهیم این است که چرایی عدم موفقیت در پاکسازی این منطقه را مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه 139 روز از آغاز عملیات پاکسازی شوش، هرندی و دروازه غار می گذرد،اظهارکرد: امروز 26 کیلومتر از این مناطق پاکسازی شده است. 30 هزار نفر در این مناطق سکونت دارند و در عملیاتی که طی این مدت انجام شده 23 هزار نفر از خرده فروشان و معتادان دستگیر و سامان دهی شدند.

رحیمی با اشاره به این که قبل از آغاز عملیات در این مناطق پیشینه اقدامات را بررسی کردیم، اظهار کرد: متوجه شدیم که فرماندهان قبلی و دستگاه‌های دیگر نیز پیش از این اقدامات را انجام دادند اما وضعیت این منطقه روز به روز وخیم‌تر و بدتر شده بود. این منطقه مانند غده چرکین در پایتخت وجود داشت که و ما هنوز نتوانسته بودیم فضای این منطقه را پاکسازی کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بعد از شناسایی علل عدم موفقیت اقدامات لازم را شروع کردیم، تصریح کرد: کوچه به کوچه معتادان و عوامل را شناسایی کردیم و امروز 139 روز است از آغاز روند عملیات پاکسازی مناطق می‌گذرد. از همان روز اول به مردم اعلام کردیم که اجازه نمی‌دهیم این منطقه مجدداً آلوده به مواد مخدر شود.

رحیمی با بیان اینکه 20 مسجد در منطقه فعال شده و 6 خیابان به طور کامل در این منطقه پاکسازی شده است، اظهار کرد: 16 خیابان اصلی نیز که محل کسب مردم بود و از معتادان پاکسازی شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها