سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران:

ریزش آوار یک مغازه در شهرری دو مصدوم برجای گذاشت

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از ریزش یک مغازه در منطقه شهرری و مصدوم شدن دو شهروند خبر داد.

ریزش آوار یک مغازه در شهرری دو مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: 313622
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۱۳:۴۳:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ساعت 12 امروز یک فقره ریزش آوار در منطقه شهرری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله مأموران از دو ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در میدان شهر ری اعزام شدند.

وی افزود: مشاهده شد که یک باب مغازه 30 متری که در کار خرید و فروش ظروف آشپزخانه بود تخریب شده که براساس آمار اولیه دو نفر در زیر این آوار گرفتار شده اند.

ملکی گفت: آتش نشانان دریافتند که شهروندان در حال خارج کردن نفر اول از زیر آوار هستند که به سرعت به کمک مردم شتافته و این فرد از زیر آوار خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان با مشخص شدن محل حضور نفر دوم در زیر آور مشغول آوار برداری شده که این فرد نیز از زیر آوار خارج و مشخص شد که وی زنده است.

وی افزود: در این حادثه هر دو نفر زنده ماندند اما نفر دوم به شدت مصدوم شده که هر دو نفر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی گفت: به هموطنان درخصوص فرسوده بودن ساختمان ها هشدار داده و می‌گوییم که ریزش آوار همیشه به دلیل خاک برداری غیراصولی نبوده و گاها خود ساختمان به دلیل فرسودگی دیگر تحمل وزن مصالح را نداشته و دچار ریزش می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها