کد خبر: 313678
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۱۵:۳۲:۰۰
| |

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پیشرفت فیزیکی 14.5 درصدی پروژه قطار پرسرعت تهران-قم- اصفهان/ سرعت سیر به 300 کیلومتر افزایش یافت

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه قطار پرسرعت تهران-قم –اصفهان در حال حاضر 14.5 درصد است،‌ عنوان کرد:‌ نظر آقای وزیر بر این بود که سرعت قطار در بخش تجهیزات روسازی و ناوگان از 250 کیلومتر به 300 کیلومتر بر ساعت برسد.

پیشرفت فیزیکی 14.5 درصدی پروژه قطار پرسرعت تهران-قم- اصفهان/ سرعت سیر به 300 کیلومتر افزایش یافت
کد خبر: 313678
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید امروز خود از پروژه ریلی قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان گفت: طبق آخرین توافقات قرار بر این است که امور اجرای این پروژه بر عهده شرکت ساخت و امور مالی بر عهده شرکت راه آهن باشد که با همکاری یکدیگر به دنبال اجرای پروژه براساس اولویت‌بندی‌ها هستیم.

وی افزود: برای اجرای پروژه ریلی قطار پرسرعت تهران- قم- اصفهان برنامه ریزی‌ها و اولویت‌بندی‌ها انجام شده است و امروز هم تا قطعه پایانی این پروژه یعنی اصفهان بازدیدی به عمل می ‌آید تا در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار بگیریم.

خادمی با اشاره به دستور وزیر راه وشهرسازی مبنی بر افزایش سرعت قطار در بخش تجهیزات روسازی گفت: در بخش زیرسازی سرعت سیر و حرکت 300 کیلومتر بر ساعت و در بخش تجهیزات روسازی سرعت 250 کیلومتر تعیین شده بود که نظر آقای وزیر براین بود که سرعت حرکت بخش تجهیزات روسازی و ناوگان هم 300 کیلومتر بر ساعت باشد.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: از این رو محاسبات جدید هم بر اساس سرعت 300 کیلومتر بر ساعت انجام شده است و اجرای پروژه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به اولویت بندی این پروژه در اجرا گفت: ساخت قطعه اصفهان تا قم در اولویت قرار دارد و بخش عمده از عملیات اجرایی هم در این قطعه انجام شده است.

خادمی درباره میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه قطار پرسرعت تهران-قم -اصفهان در حال حاضر 14.5 درصد است و براساس زمان بندی ها اجرای پرو‌ژه را دنبال می کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها