کد خبر: 313826
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۰۹:۴۲:۱۰
| |

قاسم میرزایی‌نیکو، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی:

هیچ کدام از جریانات سیاسی شانسی در انتخابات ندارند/ مردم از اصلاح‌طلبان عبور کنند اما سوار قطار اصولگراها نمی‌شوند/ شاید یک جریان سوم در شرایط کنونی شانس بیشتری در انتخابات داشته باشد

میرزایی‌نیکو، نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: ممکن است مردم از اصلاح‌طلبان عبور کنند اما هرگز سوار قطار اصولگرایان هم نخواهند شد. رای کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم هنوز تصمیم نگرفته‌ام.

هیچ کدام از جریانات سیاسی شانسی در انتخابات ندارند/ مردم از اصلاح‌طلبان عبور کنند اما سوار قطار اصولگراها نمی‌شوند/ شاید یک جریان سوم در شرایط کنونی شانس بیشتری در انتخابات داشته باشد
کد خبر: 313826
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۰۹:۴۲:۱۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو، نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: کفگیر بودجه به ته دیگ خورده بنابراین می توان گفت مجلس دهم توانست کمتر از 50درصد از مطالبات مردم را برآورده کند.

او با تاکید بر اینکه زمان زیادی تا انتخابات مجلس باقی‌مانده است، گفت: تا انتخابات مجلس وقت زیادی باقی مانده است اما به نظر می رسد شرایط باید برای حضور مردم در عرصه انتخابات بازتر و روشن تر شود و مسئولین و مدیران باید پاسخ مطالبات مردم را بهتر بدهند .

میرزایی‌نیکو عنوان کرد: اگر بخشی از نیازها و مطالبات مردم برطرف شود، بخش عمده ای از مقدمات انتخابات پرشور فراهم می شود .

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره مشارکت مردم در انتخابات گفت: از سوی دیگر بخش های جزئی انتخابات پرشور به گروههای سیاسی بستگی دارد که چقدر حاضر هستند برای حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی و سازماندهی داشته باشند.

میرزایی‌نیکو افزود: روابط قومی و قبیله ای به صورت سنتی در شهرستان ها همیشه برای انتخابات فعال و اثرگذار بوده که این موضوع در انتخابات مجلس یازدهم هم مثل ادوار گذشته پابرجا خواهد بود.

این نماینده در ادامه درباره حضور مردم در انتخابات بیان کرد: پیش بینی برای حضور مردم در انتخابات سخت است اما تجربه نشان داده که انتخابات های مجلس همواره پرشور برگزار شده است.

نماینده دماوند در مجلس ادامه داد: هیچ کدام از جریانات سیاسی در حال حاضر شانسی برای موفقیت در انتخابات ندارند.

او درباره اقبال اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در میان مردم، گفت: با توجه به وضعیت کشور و شرایط فعلی یک جریان سوم ،شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد. در حال حاضر هیچ کدام از دو گروه اصلی چپ و راست جایگاهی که باید را ندارند.

میرزایی‌نیکو ادامه داد: اصلاح طلبان می دانند که تنها راه موفقیت، آمدن مردم پای صندوق رای است، بنابراین با صندوق رای قهر نمی کنند.

این فعال سیاسی افزود: بخشی از مردم همواره به اصلاح طلبان و بخشی به اصولگرایان تعلق خاطر دارند.هرچند که پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان وضعیت بهتری از اصولگرایان است

این نماینده مجلس در ادامه درباره جریان‌های سیاسی بیان کرد: یک طیف به نام طیف خاکستری یا رای خاکستری هم بین این دوجریان سیاسی وجود دارو که شرایط را می سنجد و پس از تصمیم گیری به نفع یکی از این دو جریان سیاسی در انتخابات به میران‌می آید.

میرزایی‌نیکو عنوان کرد: اگر ما بتوانیم شرایط را مثبت کنیم جامعه دوباره به سمت اصلاح طلبان می آید اما اگر نتوانند و بالعکس اصولگرایان توانایی بروز اقدامات موثر را داشته باشند،رای طیف خاکستری به سمت سبد اصولگرایان سرازیر خواهد شد.

او در ادامه تاکید کرد: ممکن است مردم از اصلاح طلبان عبور کنند اما هرگز سوار قطار اصولگرایان هم نخواهند شد. رای کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم هنوز تصمیم نگرفته ام

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها