مورینیو به دنبال سرمربیگری در رده ملی است

سرمربی سابق منچستریونایتد از آمادگی‌اش برای ورود به دنیای مربیان ملی خبر داد.

مورینیو به دنبال سرمربیگری در رده ملی است
کد خبر: 313869
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۱۰:۳۵:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌ ژوزه مورینیو می‌گوید که هوای مربیگری در فوتبال ملی را در سر می‌پروراند. او که پیش از این می‌گفت هنوز آمادگی مربیگری در رده ملی و قبول وقفه‌های طولانی و زیاد میان بازی‌ها و جلسات تمرینی فوتبال ملی را ندارد، حالا می‌گوید احتمال از سر گرفتن کارش در رده ملی را حتی بیشتر از احتمال ادامه دادن به آن در رده باشگاهی می‌داند.

مورینیو که در لیگ 4 کشور مختلف قهرمان شده و دو بار هم لیگ قهرمانان اروپا را با فتح کرده است، از ماه دسامبر سال گذشته که از منچستریونایتد اخراج شد بدون تیم بوده و این روزها به عنوان مفسر شبکه beIN Sport کار می‌کند.

آقای خاص 56 ساله اما در گفت‌و‌گو با «Eleven Sports» گفت هنوز هم برای مربیگری اشتیاق و انگیزه دارد و آماده پذیرش چالش‌هایی جدید است. او گفت: من می‌خواهم در رقابت‌هایی جدید تجربه کسب کنم. به جام جهانی و جام ملت‌های اروپا فکر می‌کنم. از خیلی وقت پیش من برای امتحان چنین ماجراجویی انگیزه داشته‌ام. در حال حاضر هم من آینده خودم را بیشتر در یک تیم ملی می‌بینم تا یک تیم باشگاهی.


مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا الان زمان مناسبی است که او سرمربی تیم ملی کشورش شود، اظهار داشت: نه الزاماً.

ابراز تمایل مورینیو برای قبول هدایت یک تیم ملی در حالی است که او چندی پیش در اوایل ماه ژوئن، گفت برای کسب پنجمین قهرمانی‌اش در لیگی متفاوت و کامل کردن هت‌تریک قهرمانی‌‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا با تیمی دیگر، انگیزه فراوانی دارد. او البته در آن زمان تأکید کرد پیشنهاد هر تیمی را قبول نمی‌کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها