کد خبر: 313913
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۱۱:۴۴:۱۷
| |

رئیس پلیس پایتخت:

341 قهوه خانه و باشگاه بدنسازی متخلف در پایتخت پلمب شدند

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلمپ 341 قهوه خانه و باشگاه بدنسازی در پایتخت خبر داد.

341 قهوه خانه و باشگاه بدنسازی متخلف در پایتخت پلمب شدند
کد خبر: 313913
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۱۱:۴۴:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اولین طرح سراسری دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس محلات در پایتخت بیان کرد: این طرح توسط همکارانم در پلیس امنیت عمومی آغاز و انجام شد.

وی افزود: کنترل واحد‌های صنفی، قهوه خانه‌ها و باشگاه‌های بدن سازی و پارک‌ها و سایر نقاط سطح شهر در این طرح انجام شد و 250 پرونده تشکیل شد و 142 پرونده در خصوص شرارت درگیری عربده کشی قدرت نمایی و ضرب و جرح بوده و 82 پرونده در خصوص مزاحمان نوامیس و 26 پرونده در خصوص تهیه مشروبات بوده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: 366 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات و حاملان سلاح سرد و گرم و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح 291 محله پاکسازی شد که شامل 171 قهوه خانه، 20 باشگاه بدنسازی و 66 پارک آلوده و 34 محله و خیابان بوده است.

رییس پلیس پایتخت گفت: در ماه رمضان بیش از 300 قهوه خانه، رستوران و محلاتی که تبدیل به پاتوق اراذل و اوباش شده بودند به همراه 41 باشگاه بدنسازی پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح 18 دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شدند، بیان کرد: اکثر دستگیر شدگان دارای سن کم بودند و 26 سال تا 30 سال بودند و افراد زیر 18 سالی که دستگیر شدند با گرفتن تعهد از آن‌ها تحویل خانواده‌هایشان شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: فرحزاد، ستارخان، تهرانپارس، خاک سفید وحیدیه، نظام آباد، بی سیم، خزانه، نازی آباد، یاخچی آباد، فلاح، سیزده آبان، دولت آباد و چنت آباد از محدوده‌های پاکسازی در این طرح بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تمام پارک‌های پایتخت بین‌کلانتری‌های ما تقسیم بندی شده است به محض حضور و مشاهده معتادان متجاهر و خرده فروشان و اراذل و اوباش مراتب را به پلیس گزارش دهند تا برخورد‌های لازم انجام شود.

منبع: باشگاه خبر نگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها