کد خبر: 313929
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

نتانیاهو از نشست قریب‌الوقوع روسیه،‌ اسرائیل و آمریکا در بیت‌المقدس استقبال کرد

با وجود عدم مشارکت دولت رژیم صهیونیستی در کنفرانس اقتصادی بحرین، نخست‌وزیر این رژیم از برگزاری این کنفرانس تحت نظارت آمریکا قدردانی کرد. نام یک ژنرال سابق اسرائیلی میان شرکت‌کنندگان در این کنفرانس به چشم می‌خورد.

نتانیاهو از نشست قریب‌الوقوع روسیه،‌ اسرائیل و آمریکا در بیت‌المقدس استقبال کرد
کد خبر: 313929
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بنیامین نتانیاهو،‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیلی‌ها در کنفرانس منامه 25 و 26 ژوئن شرکت می‌کنند اما او اسامی اشخاصی که کاخ سفید از آنها دعوت کرده را اعلام نکرد.

پس از اینکه فلسطینیان کنفرانس منامه را تحریم کردند، کاخ سفید تصمیم گرفت مقامات دولت اسرائیل را در این کنفرانس شرکت ندهد و به جای آن یک هیئت اقتصادی کوچک این رژیم در کنفرانس حضور پیدا کند.

کاخ سفید هنوز به صورت رسمی اسامی شرکت‌کنندگان اسرائیلی در کنفرانس منامه را اعلام نکرده‌ است.

نتانیاهو در سخنانی گفت: کنفرانس مهمی به زودی در منامه برگزار می‌شود و ما از اینکه تلاش‌ آمریکا برای تحقق آینده‌ای بهتر و حل مشکلات منطقه در حال انجام است، استقبال می‌کنیم.

او افزود: اسرائیل روابط آشکار و پنهانی با بسیاری از رهبران عرب و به نوعی روابط گسترده‌ای میان اسرائیل و اکثر کشورهای عربی وجود دارد.

یک منبع که از اسامی موجود در هیئت اقتصادی اسرائیل آگاه است، گفت: یوآو مردخای، هماهنگ‌کننده سابق امور دولت اسرائیل با فلسطینیان و شریکش در شرکت بین‌المللی مشاوره به نام «نووارد» به صورت شخصی در کنفرانس حضور خواهند داشت. این منبع نام شخص دومی که در هیئت حضور دارد را بیان نکرد، زیرا او نیز سابقه نظامی طولانی در دستگاه‌های امنیتی اسرائیل دارد.

رادیو اسرائیل اعلام کرد: احتمالا مدیر بیمارستان اسرائیل و تعدادی از فعالان اجتماعی در هیئت حضور دارند و در کنفرانس شرکت می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها