رییس کانون وکلای دادگستری مرکز:

اظهارات علی مطهری زنگ خطری برای حقوق عمومی در کشور است

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در واکنش به اظهارنظر علی مطهری درباره نحوه تصویب برخی مواد قانون آیین دادرسی کیفری گفت که این اظهارات، زنگ خطری برای حقوق عمومی است.

اظهارات علی مطهری زنگ خطری برای حقوق عمومی در کشور است
کد خبر: 314053
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در واکنش به اظهارنظر علی مطهری درباره نحوه تصویب برخی مواد قانون آیین دادرسی کیفری گفت که این اظهارات، زنگ خطری برای حقوق عمومی است.

عیسی امینی در این باره نوشت:

اظهارات علی مطهری در مورد نحوه‌ی تصویبقانون آئین دادرسی کیفری قانون آئین دادرسی کیفری در مورد وکلای مورد تأیید رئیس قوه قضائیه که مورد اعتراض مستمر کانون‌های وکلای دادگستری، رسانه‌ها و حقوقدانان کشور در این چهار سال قرار گرفته بوده است زنگ خطری برای حقوق عمومی در کشور است. زیرا ایشان مدعی شدند این حکم نه در صحن مجلس به تصویب رسید و نه مصداق اصل 85 و صلاحیت کمیسیون در تصویب آن بوده است.

در صورت احراز درستی اظهارات ایشان مشخص می‌شود یکی از احکام محدودکننده‌ی حقوق متهم سال‌ها به عنوان قانون و آن هم از مرجع قانونگذاری مجری بود و حال آنکه اصلاً قانونی تصویب نشده بود. کمترین انتظار ملت از مجلس شورای اسلامی خصوصاً از هیأت‌رئیسه و کمیسیون قضائی مجلس عکس العمل رسمی نسبت به این موضوع مهم با ذکر وقایع و مستندات آن و پذیرش اشتباه و تصحیح این خطای بزرگ، در صورت وقوع اشتباه است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها