کد خبر: 314197
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگوی ویدئویی با «اعتمادآنلاین»:

تنها پرسپولیس و استقلال بودند که از قانون منع دولت برای هزینه در باشگاه‌های حرفه‌ای متضرر شدند/ اگر بخواهیم حسرت از دست دادن برانکو را بخوریم آینده را هم از دست می‌دهیم/ خیلی از حرف‌ها را نمی‌شود زد/ اگر با برانکو ادامه می‌دادیم خیلی ایده‌آل بود

سال‌هاست که بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه پرطرفدار ایران مطرح می‌شود، اما هرگز به نتیجه نرسیده است. حالا وزیر ورزش و جوانان اصرار دارد تا پایان امسال سرخابی‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند.

حجم ویدیو: 95.08M | مدت زمان ویدیو: 00:41:04 دانلود ویدیو
کد خبر: 314197
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ برانکو بعد از چهار سال حضور در پرسپولیس از این باشگاه جدا شد. اتفاقی که باعث شد باثبات‌ترین باشگاه ایران دچار مشکل شود. هواداران هر روز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع می‌کنند و صحبت‌های محسن خلیلی، سرپرست تیم پرسپولیس و ایرج عرب، مدیرعامل این باشگاه، هم از میزان خشم آنها کم نکرده است. آنها خواستار استعفای دسته‌جمعی هیات‌مدیره هستند.

حسن خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه مهمان برنامه «رودررو»ی اعتمادآنلاین بود و از وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت. او می‌گوید: «ناراحتی هواداران پرسپولیس را کاملاً درک می‌کنم، اما تجمع آنها مقابل ساختمان باشگاه کمکی به وضعیت این روزهای پرسپولیس نمی‌کند.»

خبیری اعتقاد دارد هواداران پرسپولیس که صاحب اصلی این باشگاه هستند باید مثل گذشته حامی پرسپولیس باشند و کمک کنند تا باشگاه از این شرایط خارج شود.

خبیری همچنین درخواستی هم از نماینده‌های مجلس دارد. او می‌گوید: «همان‌طور که دیگر وزارتخانه‌ها برای تیم‌های لیگ برتری مانند سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان از بودجه دولتی هزینه می‌کنند، وزارت ورزش هم باید بتواند به سرخابی‌های پایتخت کمک مالی کند.» او معتقد است تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال به دلیل محبوبیت بالایی که دارند می‌توانند باعث شادی و نشاط در جامعه شوند.

سال‌هاست که بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه پرطرفدار ایران مطرح می‌شود، اما هرگز به نتیجه نرسیده است. حالا وزیر ورزش و جوانان اصرار دارد که تا پایان امسال سرخابی‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند. مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این‌باره می‌گوید: «واگذاری این دو تیم به بخش خصوصی می‌تواند راه‌گشا باشد، اما وزارت ورزش باید همه جوانب را بسنجد تا بعدها مشکلی برای این دو باشگاه پیش نیاید.»

محورهای گفت‌وگو:

- تنها پرسپولیس و استقلال بودند که از قانون منع دولت برای هزینه در باشگاه‌های حرفه‌ای متضرر شدند

- خیلی از مسائل بحث‌ها و کری‌های هواداری است و در واقعیت این‌طور نیست

- ما منکر وجود مشکلات مالی در پرسپولیس نیستیم، اما برانکو گفت به خاطر مسائل مالی از این تیم نرفته است

- تیم حکومتی ذهنیتی است که از کری‌های هواداران ایجاد شده و در واقعیت این‌طور نیست

- هزینه در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

- اگر با برانکو ادامه می‌دادیم خیلی ایده‌آل بود
- اصلی‌ترین عامل موفقیت پرسپولیس هوادارانش هستند
- از دست دادن برانکو برای هواداران سنگین بود و حق دارند ناراحت باشند

- اگر بخواهیم حسرت از دست دادن برانکو را بخوریم آینده را هم از دست می‌دهیم

- خیلی از حرف‌ها را نمی‌شود زد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها