مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه:

کارت ملی قدیمی از ابتدای تیرماه فاقد اعتبار است

صادق خدادادی، مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: اعتبار کارت ملی قدیمی از اول ماه جاری پایان یافته و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این تاریخ هیچ‌گونه خدماتی بر اساس آن به مراجعه کنندگان ارائه نمی‌کنند.

کارت ملی قدیمی از ابتدای تیرماه فاقد اعتبار است
کد خبر: 314386
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ۱۱:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ صادق خدادادی، مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان کرد: از ابتدای خرداد بانک‌ها و ادارات فقط به افراد دارای کارت ملی هوشمند خدمات ارائه می‌کنند.

وی در ادامه بیان داشت: آن دسته از افرادی که ثبت نام کرده‌اند ولی کارت ملی هوشمند آنها صادر نشده با اصل شناسنامه و رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند خود که حاوی کد رهگیری است، می‌توانند برای انجام کارهای بانکی و اداری به ارگان‌ها مراجعه کنند و خدمات دریافت کنند.

خدادادی با بیان اینکه هم اکنون 54 پست بانک و پیشخوان در سطح استان کار ثبت نام کارت ملی هوشمند را انجام می‌دهند از شهروندان خواست برای ثبت نام و دریافت کارت ملی جدید به این مراکز مراجعه کنند.

او به آن دسته از افراد که رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را گم کرده‌اند نیز گفت: با مراجعه به پست بانک‌ها و دفاتر پیشخوان با ارائه شماره کد ملی به صورت رایگان دوباره رسید خود را دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیون و 331 هزار و 176 نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد برای یک میلیون و 168 هزار و 636 نفر کارت هوشمند صادر شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها