امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش:

قدردان جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم باشیم

امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز ما باید قدردان جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم باشیم.

قدردان جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم باشیم
کد خبر: 314409
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ۱۱:۲۳:۳۷

اعتمادآنلاین| امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه جمعی از کارکنان این نیرو با حضور در حرم امام زاده صالح ابن موسی کاظم (ع) تجریش در چهارمین مراسم بزرگداشت شهید والامقام سید مهدی ذاکر حسینی از شهدای جاویدالاثر مدافع حرم شرکت کرد.

در حاشیه این مراسم، امیر سرتیپ نصیرزاده به همراه سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با پدر و مادر این شهید سرافراز دیدار کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با پدر این شهید مدافع حرم که از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش است، ضمن تقدیر از جانبازی و ایثارگری‌های مدافعان حریم آل الله در عراق و سوریه، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر مدافعین حرم نبودند، امروز به جای حلب و دمشق باید در کرمانشاه و همدان با تکفیری‌ها می‌جنگیدیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه امروز ما باید قدردان جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم باشیم، اظهار داشت: شهدایی همچون شهید سرافراز ذاکر حسینی، با تقدیم عزیزترین دارایی خود در راه دفاع از اسلام و اهل بیت (ع)، از نفوذ جریانات تکفیری به داخل مرزهای میهن‌مان ممانعت و جان شیرین خود را نثار کردند.

شایان ذکر است، تکاور جاویدالاثر مدافع حرم «سید مهدی ذاکر حسینی» از رزمندگان لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص)، که در تاریخ 24 خرداد 1395 در حومه شهر حلب سوریه بر اثر موشک‌باران دشمن، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید مدافع حرم، فرزند سرهنگ سید امیر ذاکر حسینی، از کارکنان نیروی هوایی ارتش است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها