کد خبر: 314608
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۰۹:۲۶:۴۰
| |

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی:

شیوه تخصیص ارز به کالاهای اساسی تاکنون، برآیند مناسبی نداشته است/ دولت برنامه‌های خود برای تخصیص ارز به کالاهای اساسی را اعلام کند

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه شیوه تخصیص ارز به کالاهای اساسی تاکنون، برآیند مناسبی نداشته است، گفت: دولت هرچه سریعتر برنامه‌های خود برای تخصیص ارز به این کالاها را اعلام کند.

شیوه تخصیص ارز به کالاهای اساسی تاکنون، برآیند مناسبی نداشته است/ دولت برنامه‌های خود برای تخصیص ارز به کالاهای اساسی را اعلام کند
کد خبر: 314608
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۰۹:۲۶:۴۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس درباره اختصاص 14 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی، بیان کرد: مجلس مترصد این است که دولت برنامه‌های خود را درباره این مصوبه را اعلام کند تا نمایندگان در این حوزه کمتر ورود کنند.


وی با تاکید براینکه روشی که برای اختصاص این 14 میلیارد دلار تعیین شده، روش رضایت‌بخشی نبوده است، ادامه داد: در سطح کلان تصمیمی که مجلس درباره اختصاص ارز به کالاهای اساسی داشته، برآیند مطلوبی نداشته است و امیدواریم هرچه سریعتر دولت برنامه‌های که در این حوزه دارد را به نمایندگان ارائه کند.

نماینده اردکان در مجلس توضیح داد: درباره اختصاص ارز به کالاهای اساسی در هیئت دولت، شورای اقتصاد و شورای پول و اعتبار بحث‌های شده است و اینکه باید در روش اجرای مصوبه مجلس تجدید نظر شود شکی نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: در گزارشاتی که مسئولان دولتی تاکنون ارائه کرده‌اند خود آنها نیز تقریبا می‌دانند که نحوه اجرای مصوبه مجلس نتوانسته توازن و تعادل لازم را برقرار کند.

تابش با بیان اینکه دولت طبق مصوبه مجلس ارز برای واردات کالاهای اساسی اختصاص داده است، اظهار داشت:علیرغم اینکه این اختصاص نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته اما در عمل نتیجه خاصی نداشته است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها