کد خبر: 314698
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید

طرح مسکن اقساطی برای کارمندان به کجا رسید؟

طرح مسکن اقساطی برای کارمندان بنا بر اعلام حسن روحانی، 28 خردادماه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت، اما به گفته مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، احتمالاً تا اواسط تیرماه امسال به نتیجه می‌رسد.

حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو
کد خبر: 314698
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا اصغرزاده- طرح مسکن اقساطی برای کارمندان دولتی در تاریخ 12 خردادماه سال جاری توسط دولت به مجلس ارائه شد.

بر اساس این طرح، دولت به کارمندان خود پیشنهاد می‌کند در ازای پرداخت 15 درصد از حقوق‌شان برای 25 سال به صورت قسطی، مسکن بخرند.

طرح مسکن اقساطی برای کارمندان بنا بر اعلام حسن روحانی، 28 خردادماه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه: کلیات طرح مسکن اقساطی برای کارمندان دولت به وزارت راه و شهرسازی ارائه شده، اما هنوز در جلسات کارشناسی جمع‌بندی نشده است.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی: بر اساس طرح مسکن اقساطی، کارمندان از بدو ورود به حوزه کاری در صندوق پس‌انداز مسکن پس‌انداز کرده و اقساط منازل دریافتی خود را طی 15 سال پرداخت می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس: دولت به جای پرداخت حقوق به کارکنان، به آنها مسکن داده و به این ترتیب، بخشی از نقدینگی موجود در کشور را به سمت تولید هدایت کرده است.

بنا بر گفته مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، احتمالاً طرح مسکن اقساطی برای کارمندان تا اواسط تیرماه امسال به نتیجه می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها