غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان، اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد/ مردم 2 درصد را می‌بینند و بزرگ می‌کنند و 98 درصد را نمی‌بینند

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان، اعتماد عمومی مردم را به مسئولان افزایش می‌دهد.

اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان، اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد/ مردم 2 درصد را می‌بینند و بزرگ می‌کنند و 98 درصد را نمی‌بینند
کد خبر: 314742
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۱۳:۳۰:۲۳

اعتمادآنلاین| غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره اهتمام دستگاه قضا برای اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولین بیان کرد: این قانون شامل شخص مسئول، همسر و فززندان تحت تکفل آن‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه این قانون در سال 94 تصویب و تاکنون اجرایی نشده بود، ادامه داد: خوشبختانه آقای رئیسی نشان داد که اراده قوی برای اجرای این قانون دارد و از خداوند متعال می‌خواهیم برای اجرای این قانون آقای رئیسی را موفق کند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولین، اعتماد عمومی را برای اینکه مقامات نظام دست به فساد نمی‌زنند، را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: این چیزی است که به ناحق بر ذهنیت مردم جا خوش کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به گزارش رییس دیوان محاسبات کشور مبنی بر اینکه ما در بین مدیران کشور 2 درصد دچار فساد داریم و 98 درصد عاری از فساد هستند اشاره کرد و افزود: مردم 2 درصد را می‌بینند و بزرگ می‌کنند و 98 درصد را نمی‌بینند.

مصباحی مقدم خاطر نشان کرد: این اقدام موجب می‌شود که با آن 2 درصد هم برخورد قضایی صورت گرفته و از بروز چنین فساد‌ها و سواستفاده‌هایی پیشگیری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها