معاون وزیر صمت:

صنعت آسانسور و پله برقی باید به سمت صادرات برود

سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: با توجه به رکود در ساخت و سازها، صنعت آسانسور و پله برقی باید به سمت صادرات به ویژه به کشورهای همسایه حرکت کند که شرط موفقیت آن، ارتقای سطح استاندارد است.

صنعت آسانسور و پله برقی باید به سمت صادرات برود
کد خبر: 314820
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۱۵:۴۸:۵۴

اعتمادآنلاین| سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در جمع انجمن‌های صنعت آسانسور و پله برقی گفت: یکی از مهمترین موضوعات وزارت صنعت در سال جاری، تعمیق ساخت داخل و توسعه صادرات به ویژه به کشورهای همسایه است.

وی گفت: قطعاتی که امکان واردات ندارند باید شناسایی شده و امکان ساخت داخل آن بررسی شود و ما از انجمن‌ها می‌خواهیم در این زمینه اقدام کنند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت تاکید کرد: شورای سیاستگذاری صنعت آسانسور که در وزارتخانه فعال است می‌تواند راهگشای آینده این صنعت باشد و موانع توسعه این صنعت آن برداشته شود.

زرندی بیان داشت: رویکرد ما تقویت انجمن‌های استانی و تشکیل انجمن‌های ملی است که در این زمینه باید انجمن‌های استانی فعال‌تر عمل کنند.

وی ادامه داد: برخی صنایع مثل صنعت آسانسور، دارای واحد تولیدی مرسوم نیستند، بر این اساس برای حمایت از آنها نیازمند دستورالعملی برای این نوع صنایع به عنوان تولید بدون کارخانه هستیم تا مشکلات حقوقی و اجرایی آنها رفع شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها