پارسا با حفظ سمت در مرکز آمار رئیس سازمان امور مالیاتی است

حدود 20 روز پیش پارسا از ریاست مرکز آمار به ریاست سازمان امور مالیاتی کوچ کرد اما همچنان با حفظ سمت در این مرکز نیز فعالیت می‌کند.

پارسا با حفظ سمت در مرکز آمار رئیس سازمان امور مالیاتی است
کد خبر: 314832
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۱ ۱۷:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| 13 خرداد ماه سال جاری بود که امید علی پارسا از خطه پلدختر استان لرستان برای تکیه زدن بر ریاست سازمان امور مالیاتی کشور از سوی هیات وزیران رای اعتماد گرفت.

طبیعی بود بعد از رفتن وی از مرکز آمار ایران و دریافت مسئولیت به مراتب حساس‌تر و انجام امور حاکمیتی فردی برای مدیریت نظام آماری کشور جایگزین شود.

با این اوصاف حدود 20 روز از تغییر پست پارسا می‌گذرد و خبری از انتصاب جدید توسط محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که مسئولیت این مرکز را برعهده دارد، نیست.

این اتفاق در حالی رخ داده که دست بانک مرکزی نیز از انتشار آمار و اطلاعات اقتصاد و عملکرد دولت دوازدهم قطع شده و به نوعی مهر محرمانه بر آن خورده و فقط مسئولان و مدیران به این آمارها دسترسی دارند و افکار عمومی و مردم برای دانستن آمارها، نامحرم هستند.

در همین باره یک مقام مطلع در مرکز آمار ایران با بیان اینکه پارسا با حفظ سمت در مرکز آمار، مسئولیت سازمان امور مالیاتی را برعهده دارد، گفت:‌ مرکز با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و جلسات به صورت منظم و با حضور آقای پارسا برگزار می‌شود.

براین اساس پارسا که در مرکز آمار به دنبال ایجاد یگانگی آماری و قطع دست بانک مرکزی از نظام آماری کشور بود، این بار مدیریت همزمان در دو نهاد مهم را تجربه کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها