مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام:

مراسم بدرقه حجاج در مساجد و حسینه‌ها برگزار شود / پلیس با مسافربرهای غیرمجاز در فرودگاه برخورد می‌کند

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه امسال 29 هزار حاجی از ترمینال سلام به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، گفت: دادسرای تهران این مجوز را به پلیس داده است که با مسافربرهای غیرمجاز برخورد داشته باشد و این اجازه جابه‌جایی مسافران را به این خودروها نخواهیم داد.

مراسم بدرقه حجاج در مساجد و حسینه‌ها برگزار شود / پلیس با مسافربرهای غیرمجاز در فرودگاه برخورد می‌کند
کد خبر: 314906
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۰۹:۰۷:۱۸

اعتمادآنلاین| علی رستمی درباره انجام پروازهای حج تمتع امسال از ترمینال تازه افتتاح شده«سلام» اظهار داشت: امسال تمام سفرهای حج تمتع از مبدا فرودگاه امام از ترمینال سلام انجام می‌شود و جابه‌جایی زائر از ترمینال یک نخواهیم داشت.

وی افزود: 29 هزار حاجی از ترمینال سلام به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام با بیان اینکه عملیات حج از فرودگاه امام از هفدهم تیرماه آغاز خواهد شد و پروازهای برگشت از مرداد ماه انجام می‌شود، گفت: تقاضای ما از مردم این است که مراسم بدرقه را در مساجد، حسینه‌ها و منازل خود حاجی‌ها برگزار کنند تا با ازدحام همراهمان در فرودگاه مواجه نشویم.

رستمی با تاکید بر این که نرخ کرایه تاکسی برای ایام برگزاری سفرهای حج به هیچ وجه افزایش پیدا نمی‌کند و نظارت‌ها را در این دوره بیشتر می‌کنیم، ‌ادامه‌ داد: فرودگاه امام دارای یک شبکه واحد تاکسیرانی است و از این پس بخشی از تاکسی‌های ترمینال یک به ترمینال سلام منتقل خواهند شد.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای شخصی و غیرمجاز به محدوده فرودگاه امام برای جابه‌جای مسافران، اظهار داشت: دادسرای تهران این مجوز را به پلیس داده است که با مسافربرهای غیرمجاز برخورد داشته باشد و این اجازه جابه جایی مسافران را به این خودروها نخواهیم داد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای اپلیکشن‌های اسنپ و تپسی هم مشمول این شرایط می‌شوند،‌ گفت: این شرایط شامل حال تمام تاکسی‌های غیر مجاز می‌شود.

رستمی همچنین درباره انتقادات مبنی بر اینکه ساخت ترمینال سلام در شرایطی که با کاهش مسافر ورودی و خروجی مواجه هستیم،‌اتلاف هزینه بوده است، گفت: ساخت این پروژه تصمیم کاملا درستی بوده چراکه این پروژ‌ه چشم‌انداز چند ساله دارد و شاید در حال حاضر با کاهش مسافر مواجه باشیم اما پس از عبور از این شرایط که پروازها افزایش پیدا کند منتقدان به چرایی ساخت ترمینال سلام چه پاسخی خواهند داشت.

وی افزود: از سوی دیگر قرار بر این است که به زودی بخشی از پروازهای داخلی به فرودگاه امام منتقل شود به طور قطع باید ظرفیت این فرودگاه را افزایش دهیم تا پاسخگوی جابه جایی مسافران داخلی هم باشیم.

پیش از این از سوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام شده بود که ورود خودروهای متعلق به اسنپ و تپسی به فرودگاه امام ممنوع است و نباید نسبت به جابه جایی مسافران فرودگاه امام اقدام کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها