کد خبر: 315026
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۸:۳۶
| |

در سال جاری صورت گرفت؛

سومین عرضه اولیه در بورس تهران

بازار سرمایه امروز میزبان سومین عرضه اولیه سال 1398 است؛ به این ترتیب 10 درصد از سهام شرکت سیمرغ در بازار دوم بورس عرضه اولیه شد.

سومین عرضه اولیه در بورس تهران
کد خبر: 315026
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۸:۳۶

اعتمادآنلاین| از ابتدای سال 1398 تاکنون بخشی از سهام دو شرکت جدید در بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه شده بود و امروز نیز بازار سرمایه میزبان سومین عرضه اولیه سال است.

به این ترتیب امروز 10 درصد از سهام شرکت سیمرغ معادل 130 میلیون از سهام این شرکت در بازار دوم بورس به روش ثبت سفارش عرضه شد. هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌توانستند 400 سهم را در این عرضه اولیه برای خرید، سفارش گذاری کنند.

کف قیمت این سهم 500 تومان و سقف قیمت آن 510 تومان ارزش‌گذاری شده است.

این سهم در بخش «کشاورزی، شکار و فعالیت‌های خدماتی وابسته» در گروه «پرورش حیوانات» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سیمرغ عرضه شد.

محصولات این شرکت تخم‌مرغ خوراکی، جوجه یک روزه گوشتی، جوجه یک روزه تخم‌گذار، خوراک مرغ و پسته خشک است.

موضوع فعالیت اصلی شرکت عرضه شده در بورس، فعالیت‌های کشاورزی از قبیل زراعت، باغداری، دامپروری، مرغداری، جوجه کشی، تولید مرغ مادر، تخم مرغ، تبدیل، جور کردن و بسته بندی محصولات کشاورزی و تبدیل محصولات فرعی دام، واردات و صادرات تولیدات کشاورزی و تأمین سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌ها اعم از کشاورزی، تولیدی، بازرگانی، صنعتی است و فعالیت شرکت‌های فرعی تولید و تهیه مقوا، کارتن و ظروف مقوایی و کشت و تولید ذرت دانه‌ای و سایر نباتات علوفه‌ای به شمار می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها