کد خبر: 315148
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۵:۵۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از حواشی این روزهای باشگاه پرسپولیس

آیا جنگ قدرت مدیران، برانکو را فراری داد؟/ اگر پرسپولیس پول داشته چرا با برانکو تسویه نکرده است؟

در باشگاه پرسپولیس چه خبر است؟ این سوالی است که هواداران این باشگاه هر روز از خود می‌پرسند.

آیا جنگ قدرت مدیران، برانکو را فراری داد؟/ اگر پرسپولیس پول داشته چرا با برانکو تسویه نکرده است؟
کد خبر: 315148
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۵:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امروز از سمتش کناره‌گیری کرد و دلیل این اتفاق را نداشتن اختیار در باشگاه عنوان کرد. استعفای خبیری یک معنای ساده بیشتر ندارد و آن هم این است که باشگاه پرسپولیس دچار سردرگمی است. باشگاهی که تا همین چند ماه قبل در کمال آرامش کارش را پیش می‌برد، حالا با بی‌تدبیری مدیرانش دچار آشفتگی شده است.

طبق شنیده‌های خبرنگار اعتمادآنلاین، جنگ قدرت بین مدیران این باشگاه بالا گرفته و همین موضوع هم باعث شده برانکو از این باشگاه جدا شود. برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که این باشگاه هیچ مشکلی برای پرداخت مطالبات برانکو نداشته اما همین جنگ قدرت موجب شده طلب برانکو پرداخت نشود.

ماه‌های گذشته شایعاتی مطرح شد که مدیریت باشگاه پرسپولیس دستخوش تغییر خواهد شد و همین موضوع هم سبب شد برخی از اعضای هیات‌مدیره سعی کنند پرداخت بدهی برانکو را به تعویق بیندازند تا بعد از اینکه خودشان به‌ عنوان مدیرعامل انتخاب شدند، با پرداخت بدهی برانکو خود را به‌ عنوان ناجی پرسپولیس معرفی کنند. اتفاقی که هرگز رخ نداد و برانکو از پرسپولیس جدا شد.

حالا مدیران پرسپولیس تنها یک‌ راه پیش رو دارند و آن‌ پاسخ به یک سوال کلیدی است؛ آنها باید بگویند در ماه‌های اخیر چه اتفاقی در باشگاه پرسپولیس افتاده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها