کد خبر: 315171
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

ادعای یک سایت خبری: جر و بحث تند روحانی و جهانگیری/ روحانی: شما و اصلاح‌طلبان دنبال سرنگونی دولت هستید/ تکذیب عدم حضور جهانگیری در جلسه هیات‌دولت/ سخنگوی دولت شایعه مشاجره لفظی رییس‌جمهوری و جهانگیری را تکذیب کرد

در حالی که برخی سایت‌های خبری از بحث لفظی رییس‌جمهوری و معاون اول او منتشر کرده و خبر قهر جهانگیری از جلسه روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا را داده بودند، کاظم پالیزدار، مشاور معاون اول رییس‌جمهوری این خبر را تکذیب کرده و از حضور جهانگیری در جلسه امروز خبر داد.

حجم ویدیو: 5.33M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17 دانلود ویدیو
کد خبر: 315171
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خبر بحث لفظی حسن روحانی، رییس‌جمهوری با اسحاق جهانگیری، معاون اول و قهر او از جلسه روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا که در برخی سایت‌های خبری منتشر شده بود، تکذیب شد.


به گزارش اعتمادآنلاین ، یک سایت خبری درباره مشاجره رییس‌جمهوری و معاون اول او نوشته است: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از اظهارات تند و تیز روحانی خطاب به او در جلسه ای در روز شنبه، از دولت قهر کرده و از دیرور در محل کار خود حاضر نشده است.

در این سایت خبری در ادامه آمده است: در پی بروز مباحثه ای در جلسه ای در روز شنبه، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید.

جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند. جهانگیری پس از پایان جلسه، راهی منزل شده و در محل کار خود حاضر نمی شود.

براساس این گزارش، چندین تن از وزرا، طی دیروز و امروز با جهانگیری در منزلش دیدار کرده اند و خواستار بازگشت او به سرکارش شده اند، امری که هنوز محقق نشده است. محمدجواد ظریف از جمله وزرایی است که برای وساطت، به منزل جهانگیری رفته است.

پالیزدار: اسحاق جهانگیری هم‌اکنون در جلسه هیات دولت حضور دارد

اخبار مبنی بر قهر و عدم حضور جهانگیری در محل کار خود در حالی منتشر شده است که کاظم پالیزدار، مشاور معاون اول رئیس جمهوری در گفت‌وگو با «فارس» آن را تکذیب کرده است.


کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهوری در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون اسحاق جهانگیری در فضای مجازی، گفت: جلسه هیات دولت دقایقی پیش آغاز شده و آقای جهانگیری هم با قوت در این جلسه حضور دارند.

سخنگوی دولت: طرح موضوع قهر در شأن آقای جهانگیری نیست و صحت ندارد

علی ربیعی سخنگوی دولت، در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر، در پاسخ به این سؤال که ماجرای قهر جهانگیری از دولت، صحت دارد یا خیر، گفت: بین اختلاف نظر و قهر، تفاوت وجود دارد. طرح موضوع قهر در شأن آقای جهانگیری نیست و صحت ندارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون جلسه دولت به ریاست آقای جهانگیری در جریان است، اظهار داشت:در این جلسه، سقف بودجه، 386 هزار میلیارد تومان بسته شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در جلسات سطوح بالا، نظرات با صراحت بیان می‌شود، تصریح داشت: بحث بودجه، مرتبط با زندگی مردم است و دیدگاه‌های مختلفی درباره آن مطرح می‌شود که ممکن است با یکدیگر تناقض داشته باشند.

ربیعی اضافه کرد: نباید اختلاف درباره ساختار بودجه را به اختلاف در سایر مسائل تعمیم داد؛ این امری غیر اخلاقی است و معمولاً این شایعات در این روزها که دولت مشغله زیادی دارد، مطرح می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها