کوروش نریمانی؛

به فکر اجرای رپرتوآر تئاترهای گذشته‌ام هستم/ اجرای کمدی در سال 98

کوروش نریمانی با بیان اینکه قصد اجرای اثری کمدی را در سال 98 دارد، اعلام کرد به فکر اجرای رپرتوآری از تئاترهای اجرا شده خود در سال‌های گذشته است.

به فکر اجرای رپرتوآر تئاترهای گذشته‌ام هستم/ اجرای کمدی در سال 98
کد خبر: 315209
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۰۸:۲۹:۳۱

اعتمادآنلاین| کوروش نریمانی نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که در حال حاضر مشغول برگزاری مرحله سوم کارگاه «کمدی خلاق» در عمارت نوفل لوشاتو است، درباره این کارگاه گفت: مرحله اول و دوم این کارگاه برگزار شد و تعدادی از هنرجویان دوره دوم به مرحله سوم نیز راه پیدا کردند. در پایان مرحله دوم کارگاه «نمایش خلاق»، نمایش «شپش» را تولید و اجرا کردیم و قصد دارم در مرحله سوم این نمایش با شکل و شمایل جدیدتری تولید و اجرا شود.

وی تأکید کرد: در این کارگاه هدفم تنها پرورش بازیگر نیست بلکه می‌خواهم مقولات دیگر کمدی را هم به هنرجویان شرکت کننده منتقل کنم و در زمینه کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی نیز هنرجویان را پرورش دهم. هدف نهایی من تشکیل یک یا 2 گروه جوان کمدی است که بتوانند هماهنگ و همراه با هم باشند و اعضای گروه بتوانند مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده بگیرند.

نریمانی درباره تصمیم خود برای اجرای اثری جدید، اظهار کرد: با اعضای گروه خودم صحبت‌هایی داشتم تا برای اجرای یک یا 2 اثر کمدی خوب آماده شویم.

این کارگردان و نمایشنامه‌نویس تئاتر ایران یادآور شد: به فکر اجرای رپرتوآر تئاترهای گذشته‌ام هستم و اگر بتوانم سالنی را با ظرفیت مناسب برای اجرا پیدا کنم، رپرتوآر حداقل 3 اثر نمایشی گذشته‌ام را اجرا می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها