کد خبر: 315261
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۰۹:۲۰:۰۰
| |

درخواست نظام بانکی برای دیدار با رییس جمهور

مجید قاسمی امروز دوشنبه 3 تیرماه 98 در مراسم امضای تفاهم نامه نظام بانکی با سازمان برنامه و بودجه به منظور تأمین مالی 3 هزار میلیارد تومانی بازسازی مناطق سیل زده گفت: بانک‌ها تقاضا دارند که تعهد و دلسوزی نظام بانکی مورد توجه قرار گیرد

درخواست نظام بانکی برای دیدار با رییس جمهور
کد خبر: 315261
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۰۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یک مدیر نظام بانکی از رییس سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد تا مقدمات یک نشست از سوی نظام بانکی با رییس جمهور را فراهم کند.


مجید قاسمی امروز دوشنبه 3 تیرماه 98 در مراسم امضای تفاهم نامه نظام بانکی با سازمان برنامه و بودجه به منظور تأمین مالی 3 هزار میلیارد تومانی بازسازی مناطق سیل زده گفت: بانک‌ها تقاضا دارند که تعهد و دلسوزی نظام بانکی مورد توجه قرار گیرد و با توجه به موجی از تبلیغات غیرمنصفانه بر علیه بانک‌ها، جلسه مشترکی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه با رئیس جمهور تدارک دیده شود.

وی افزود: هم اکنون بانک‌ها تحت فشار افکار عمومی و تبلیغات غیرمنصفانه هستند؛ اگر بانک‌ها خطا و اشتباهی دارند باید به آنها اعلام شود اما خدمات آنها نیز نباید نادیده گرفته شود.

این مقام مسئول در نظام بانکی ادامه داد: به نظر می رسد که باید یکبار در حضور سران سه قوه گزارش عملکرد نظام بانکی ارائه شود؛ چراکه اقتصادی که از سال 91 به بعد دچار رکود بوده و شرایط این چنینی را سپری کرده است، به راحتی امکان جبران آن وجود ندارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها