«اعتمادآنلاین» از حواشی مجدد پرونده سعید طوسی گزارش می‌دهد:

طوسی: بررسی مجدد پرونده‌ام دروغ است/ 99 درصد رسانه‌ها دروغگو هستند/ دادستان کل کشور: چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم/ صادقی: درباره دستور رئیس قوه‌قضاییه برای بررسی پرونده طوسی چیزی نگفتم

صحبت‌های محمود صادقی، نماینده تهران مبنی بر بررسی مجدد پرونده سعید طوسی در قوه‌قضاییه با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد.

طوسی: بررسی مجدد پرونده‌ام دروغ است/ 99 درصد رسانه‌ها دروغگو هستند/ دادستان کل کشور: چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم/ صادقی: درباره دستور رئیس قوه‌قضاییه برای بررسی پرونده طوسی چیزی نگفتم
کد خبر: 315293
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید طوسی، قاری مشهور که پیش از این در قوه‌ قضاییه پرونده‌ای به اتهام آزار کودکان علیه او باز شده بود، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین بررسی مجدد پرونده خود را تکذیب کرد.

او در واکنش به صحبت‌های امروز محمود صادقی، نماینده تهران، که گفته بود شنیده است رئیس قوه‌قضاییه بار دیگر دستور بررسی پرونده سعید طوسی را صادر کرده است، به اعتمادآنلاین گفت: این صحبت‌ها دروغ است.

طوسی در ادامه گفت: به صحبت‌های این رسانه‌ها اعتماد نکنید، 99 درصد حرف‌هایشان دروغ است.

او در پاسخ به این سوال اعتمادآنلاین که آیا از قوه‌ قضاییه پیگیر موضوع شده است یا خیر، گفت: بله، این موضوع صحت ندارد.

صادقی: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است

گفتنی است محمود صادقی امروز در گفت‌‌وگو با «برنا» عنوان کرده است که شنیده رئیس قوه‌ قضاییه دستور رسیدگی مجدد به این پرونده را داده است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست خود برای بررسی مجدد پرونده سعید طوسی بیان کرد: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجددا بررسی شود.

صادقی در پاسخ به این سوال که شما در توییتر درخصوص پرونده سعید طوسی درخواست داده بودید که این پرونده مجدداً باز شود آیا مستنداتی در این مورد دارید، گفت: مستندات لازم در پرونده وجود دارد. خانواده‌ها به‌دنبال بازگشایی این پرونده برای اعمال ماده 477 بوده‌اند.

او ادامه داد: شنیده‌ام که اخیرا در خصوص بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی موافقت شده و رئیس قوه قضائیه موافقت کرده‌اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود.

صادقی گفت: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجددا بررسی شود.

منتظری: چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم

همچنین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور صبح امروز در دادسرای ناحیه 12 تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال «تسنیم» مبنی بر دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی که خبرش منتشر شده، گفت: منبع خبر آقای صادقی کجاست؟

دادستان کل کشور در واکنش به اینکه صادقی گفته است دادستان کل کشور خبر از اعمال نفوذ در این پرونده داده است، تصریح کرد: من چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم.

گفتنی است خبرگزاری‌ها متنی را که در خبرگزاری برنا منتشر شده بود بازنشر کرده‌اند.

صادقی در توییتر: گفتم با تقاضای شکات موافقت شده است

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که امروز، دوشنبه 3 تیرماه، در خبرگزاری برنا از او مصاحبه‌ای درباره سعید طوسی منتشر شده و به نقل از او گفته شده بود که رییس قوه‌قضاییه دستور بررسی مجدد پرونده سعید طوسی را داده است، با انتشار پیامی در توییتر این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، صادقی در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به متن منتشر شده از او در رسانه‌ها نوشت: مطلع شده‌ام اخیرا با تقاضای شکات پرونده سعید طوسی برای اعمال ماده 477 و رسیدگی مجدد به آن موافقت شده است.


او در ادامه تاکید کرد: در بعضی از خبرها از من نقل قول شده که رئیس قوه قضاییه دستور رسیدگی را داده یا دادستانی این خبر را اعلام کرده، در حالی که من در مصاحبه چنین نگفتم.

گفتنی است خبرگزاری‌ها متنی را که در خبرگزاری برنا منتشر شده بود بازنشر کرده‌اند.

محمود صادقی - طوسی

مدیر خبرگزاری برنا: لازم باشد فایل صوتی مصاحبه شما را منتشر می‌کنیم

به گزارش اعتمادآنلاین ؛ پس از انتشار پیام توییتری محمود صادقی، خبرگزاری برنا نسبت به صحبت‌های او واکنش نشان داد. محمد مبین، مدیر این خبرگزاری در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به پیام صادقی نوشت: آقای صادقی، یکبار قبل از انتشار و یکبار بعد از توییت فایل صوتی مصاحبه شما را چک کردیم، همه حرف‌های منتشر شده نعل به نعل صحبت‌های شماست.

او در ادامه ایم پیام توییتری تاکید کرده است: اینکه چه اتفاقی افتاده تکذیب کردید را نمی‌دانیم ولی اگر لازم باشد جهت اطلاع مخاطبان فایل صوتی مصاحبه شما را منتشر می‌کنیم.

محمد مبین - خبرگزاری برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها