افزایش 56 هزار مگاواتی مصرف برق

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق از هموطنان خواست در ساعات 12 تا 16 برای کاهش مصرف برق اقدام کنند

افزایش 56 هزار مگاواتی مصرف برق
کد خبر: 315376
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۲:۱۷:۰۷

اعتمادآنلاین| مصطفی رجبی مشهدی، با بیان اینکه روز گذشته مصرف برق از مرز 55 هزار مگاوات فراتر رفت افزود: گزارش‌های هواشناسی نشانگر افزایش دمای هوا در هفته جاری است که براساس همین یافته ها، پیش بینی می‌کنیم با افزایش مصرف برق در طی امروز و فردا (3 و 4 تیر)، این میزان از مرز 56 هزار مگاوات هم فراتر رود.


سخنگوی صنعت برق با درخواست از مشترکان برای همراهی با مجموعه صنعت برق گفت: از همه هموطنان درخواست می‌کنیم که در ساعات 12 تا 16 برای کاهش مصرف خود اقدام کنند.


رجبی مشهدی درخصوص راهکار‌های کاهش مصرف برق نیز افزود: از جمله راهکار‌های ساده می‌توان بهره گیری از نور طبیعی روز، استفاده از سرعت کند کولر‌ها آبی و تنظیم کولر‌های گازی روی 25 درجه اشاره کرد که تاثیر بسزایی در کاهش مصرف در ساعات اوج بار خواهد داشت.


سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه مشترکان همچنین می‌توانند با استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های پایانی شب یا ابتدای روز، نقش موثری در کاهش مصرف خود و پایداری شبکه برق کشور داشته باشند، تاکید کرد: مطمئنیم که با همکاری همه مشترکان در سراسر کشور، می‌توانیم از این روز‌های گرم به خوبی عبور کنیم و در تامین برق مشکلی نداشته باشیم.

منبع: صدا و سیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها