کد خبر: 315377
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۲:۲۰:۰۶
| |

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:

مجلس عدم راه‌اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران را پیگیری می‌کند

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: هنوز دولت سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران را راه‌اندازی نکرده است که ما این موضوع را در مجلس به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

مجلس عدم راه‌اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران را پیگیری می‌کند
کد خبر: 315377
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۲:۲۰:۰۶

اعتمادآنلاین| سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد مدیران، گفت: بر اساس ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شد که طی سال اول اجرای قانون برنامه نسبت به راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا اقدام کند اما هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه هنوز سامانه حقوق و دستمزد مدیران راه اندازی نشده است، افزود: مردم باید بدانند که مقامات و مدیران چه میزان حقوق دریافت می‌کنند و از طریق سامانه‌ای به آن دسترسی داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: ما نمایندگان باید از ابزارهای نظارتی خود بیش از پیش بهره بگیریم و دولت را ملزم به راه‌اندازی سامانه شفافیت حقوق و دستمزد مدیران و مسئولان و اجرای قانون کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه شفافیت یکی از مسائل مهمی است که نظام را مصون نگه می‌دارد، اظهار داشت: مردم همواره ثابت کرده‌اند که پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و مسئولان هم باید با شفافیت درآمد خود ثابت کنند که به دنبال شفافیت هستند.

وی با بیان اینکه رابطه مردم و مسئولان لازم و ملزوم هم است و نباید یک سویه باشد، خاطرنشان کرد: مردم باید به اطمینان برسند که مسئولان از خودشان هستند و به دنبال کتمان و پنهان‌کاری نیستند که یکی از راه‌های تحقق این مسئله، شفافیت حقوق و دستمزد آنان است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها