کد خبر: 315414
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۳:۳۳:۰۰
| |

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

درباره دستور رئیس قوه‌قضاییه برای بررسی پرونده طوسی چیزی نگفتم/ گفتم با تقاضای شکات موافقت شده است

محمود صادقی، نماینده تهران در پاسخ به واکنش‌ها نسبت به مصاحبه اخیر خود نوشت: در بعضی از خبرها از من نقل قول شده که رییس قوه قضاییه دستور رسیدگی را داده یا دادستانی این خبر را اعلام کرده، درحالیکه من در مصاحبه چنین نگفتم.

درباره دستور رئیس قوه‌قضاییه برای بررسی پرونده طوسی چیزی نگفتم/ گفتم با تقاضای شکات موافقت شده است
کد خبر: 315414
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۳:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که امروز، دوشنبه 3 تیرماه، در خبرگزاری برنا از او مصاحبه‌ای درباره سعید طوسی منتشر شده و به نقل از او گفته شده بود که رییس قوه‌قضاییه دستور بررسی مجدد پرونده سعید طوسی را داده است، با انتشار پیامی در توییتر این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، صادقی در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به متن منتشر شده از او در رسانه‌ها نوشت: مطلع شده‌ام اخیرا با تقاضای شکات پرونده سعید طوسی برای اعمال ماده 477 و رسیدگی مجدد به آن موافقت شده است.


او در ادامه تاکید کرد: در بعضی از خبرها از من نقل قول شده که رئیس قوه قضاییه دستور رسیدگی را داده یا دادستانی این خبر را اعلام کرده، در حالی که من در مصاحبه چنین نگفتم.

بعد از نقل قول رسانه‌ها از صادقی مبنی بر بررسی مجدد پرونده قاری مشهور، سعید طوسی به « اعتمادآنلاین» گفت: این صحبت‌ها دروغ است، به صحبت‌های این رسانه‌ها اعتماد نکنید، 99 درصد حرف‌هایشان دروغ است.

همچنین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور صبح امروز در دادسرای ناحیه 12 تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال «تسنیم» مبنی بر دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی که خبرش منتشر شده، گفت: منبع خبر آقای صادقی کجاست؟

دادستان کل کشور در واکنش به اینکه صادقی گفته است دادستان کل کشور خبر از اعمال نفوذ در این پرونده داده است، تصریح کرد: من چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم.

گفتنی است خبرگزاری‌ها متنی را که در خبرگزاری برنا منتشر شده بود بازنشر کرده‌اند.

محمود صادقی - طوسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها