کد خبر: 315463
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۴:۵۱:۴۱
| |

فرهاد مجیدی:

مجموعه‌ای از بازیکنان مستعد و باانگیزه را در اختیار داریم

سرمربی تیم امید ایران گفت: اردوی تیم ملی امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد.

مجموعه‌ای از بازیکنان مستعد و باانگیزه را در اختیار داریم
کد خبر: 315463
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۴:۵۱:۴۱

اعتمادآنلاین| فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید ایران پس از جلسه امروز با رییس، سرپرست دبیرکلی و مسئولان بخش‌هایمختلف فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از حمایت‌هایصورت گرفته از سوی فدراسیون در راه برپایی نخستین اردوی تیم ملی امید کمال سپاس را دارم. ما در این اردو، به بررسی وضعیت بازیکنان قبلی و همچنین گروهی از نفرات جدید پرداختیم.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد. خوشحالم که مجموعه‌ای از بازیکنان مستعد و با انگیزه را در اختیار داریم. به طور حتم، این نفرات استعدادهای درخشان برای فردای فوتبال کشور هستند و شکی نیست که در سال‌های آتی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را بر تن خواهند کرد. این موضوع مسئولیت آنها را بیشتر می‌کند.

مجیدی خاطرنشان کرد: اینکه فدراسیون فوتبال نگاه دور اندیشانه‌ای به آینده دارد موضوع بسیار مهمی است. درجلسه امروز، کلیه جزییات اردویی، مسابقات، پشتیبانی، بین المللی با حضور آقای تاج مورد بررسی قرار گرفت و تاکیدات رییس فدراسیون فوتبال به بخش‌های زیر مجموعه باعث دلگرمی برای من است. برنامه‌های تیم امید باهمراهی مدیر تیم در روزهای آتی پیش خواهد رفت و همه با انگیزه بالا در روند آماده سازی تیم شرکت خواهند داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها