48 ساعت تا بازگشت لمپارد به استمفوردبریج

براساس گزارش منابع موثق تارنمای تاک اسپورت، چلسی ظرف 48 ساعت آینده «فرانک لمپارد» را به طور رسمی به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی می کند.

48 ساعت تا بازگشت لمپارد به استمفوردبریج
کد خبر: 315464
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۴:۵۲:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ اسطوره 41 ساله آبی های لندن، تنها پس از یک فصل هدایت دربی کانتی به استمفورد بریج باز خواهد گشت و جانشین «مائوریتسیو ساری» میشود.

بر این اساس، او «جودی موریس» هم تیمی اسبق خود در چلسی و دست راستش در دربی کانتی را به همراه خود به عنوان دستیار به لندن خواهد آورد.

لمپارد در جریان 13 سال سرشار از موفقیت به همراه چلسی، 648 بار پیراهن آبی ها را به تن کرد و در سال 2014 با 211 گل به عنوان برترین گلزن تاریخ این باشگاه، چلسی را ترک کرد.

مرد انگلیسی در حالی از دربی کانتی جدا می‌شود که تیم تحت هدایتش را تا یک قدمی رسیدن به لیگ برتر جزیره رساند؛ جایی که در فینال پلی آف مقابل استون ویلا شکست خورد.

هافبک اسبق تیم ملی انگلیس به واسطه استفاده از یک دوجین استعداد جوان در «پراید پارک» و تبدیل کردن دربی کانتی به یکی از جذاب ترین تیم های چمپیونشیپ، مورد تمجید و ستایش قرار گرفته است.

با این حال، دربی کانتی برای نگه داشتن لمپارد تقلا می کند و براساس گزارش ها «مِل موریس» مالک باشگاه برای وسوسه کردن وی به ماندن پیشنهاد دستمزد 10 میلیون پوندی را روی میز وی قرار داده اما بی شک حتی شایعه نشستن روی نیمکت چلسی قوی تر از آن است که لمپارد یا هر فرد دیگری بتواند در برابر آن مقاومت کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها