کد خبر: 315470
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۴:۵۷:۳۱
| |

اعتراف نیمار به ترک اشتباهی خانه

براساس گزارش رسانه ها، «نیمار» حاضر است تا برای واقعیت بخشیدن به گمانه زنی ها در خصوص بازگشت دوباره‌اش به نیوکمپ، به طور علنی نسبت به ترک بارسلونا و رفتن به پاریس، ابراز پشیمانی کرده و به این اشتباه اعتراف کند.

اعتراف نیمار به ترک اشتباهی خانه
کد خبر: 315470
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۱۴:۵۷:۳۱

اعتمادآنلاین| ‌ «نیمار جونیور» فوق ستاره پاری سن ژرمن عزم خود را جزم کرده است تا هر چه در توان دارد به کار گیرد تا بازگشتش به نیوکمپ را به یک احتمال تحقق پذیر تبدیل کند.

مرد برزیلی تاکنون سکوت کرده اما با توجه به تمایل وی برای ابراز علاقه علنی نسبت به بازگشت به بارسلونا، شرایط در مسیر تغییر قرار خواهد گرفت.

در واقع، او آماده است تا با انتشار بیانیه ای به طور علنی اقرار کند که در مورد تصمیم 2 سال پیش خود مبنی بر ترک کردن نیوکمپ اشتباه کرده است.

نیمار نسبت به تمام ماجراجویی خود در پاریس پشیمان است و می داند که در آن زمان پول و به دست آوردن فرصتی برای خارج شدن از زیر سایه «لیونل مسی»، چشم هایش را کور کرده بود.

با این وجود، پروژه ای که نیمار با هزار امید و آرزو آن را دنیال می کرد به بن بست خورد و سطح کیفی و ارزش مالی مرد برزیلی اندک زمانی پس از ترک اسپانیا و کوچ به فرانسه تنزل یافت.

پاری سن ژرمن در 2 فصل گذشته از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ناکام ماند و نیمار به چشمان خود دید که تیم جدید و بلند پروازش قدرت کافی برای رقابت با تیم های سطح اول اروپا را ندارد.

پاریسی ها در اولین فصل حضور نیمار کاملاً توسط رئال مادرید متلاشی شدند و در فصل دوم در حالی که مهاجم برزیلی از روی سکوها نظاره گر بازی بود، تیمش پیروزی خارج از خانه را با باختی تحقیر آمیز آن هم در برابر شیاطین سرخ تضعیف شده عوض کردند؛ شیاطین سرخی که حتی از پس دربی کانتی دسته دومی بر نیامده بودند!

با این وجود پی اس جی به سلطه خود بر لوشامپیونه ادامه داد اما در حقیقت لیگ یک فرانسه هیچ رقابت یا چالشی را برای آنها محسوب نمی شود و فقدان کوچک ترین رد پایی در عرصه های بزرگ جهانی همچون لیگ قهرمانان، به شدت به ارزش و برند نیمار آسیب وارد کرد. از سوی دیگر نمایش ضعیف برزیل در جام جهانی 2018 روسیه نیز هیچ کمکی به بهبود شرایط وی نکرد؛ بدتر از همه این است که نیمار این روزها در کورس رقابت برای کسب توپ طلا هم هیچ جایی ندارد.

و تمام این موارد دلایل تصمیم نیمار برای اقرار علنی به اشتباه خود است؛ به عبارت دیگر اگر نیاز باشد نیمار به طور علنی و در انظار عموم نسبت به این اشتباه که هزینه زیادی برای وی به همراه داشت، اعتراف خواهد کرد.

نیمار این تصمیم را به گوش دوستان نزدیکش در رختکن بارسا رسانده و مرد 27 ساله برزیلی می داند که پیوستن دوباره به مسی می تواند او را به بازگشت به روزهای اوج و قرار گرفتن در کنار نام های فراموش نشدنی دنیای فوتبال باز گرداند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها