کد خبر: 315511
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید

ماجرای طوسی و صادقی!

پرونده سعید طوسی، قاری مشهور، بار دیگر خبرساز شد. ماجرا از گفت‌وگوی محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس با یکی از خبرگزاری‌ها آغاز شد.

حجم ویدیو: 1.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 315511
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پرونده سعید طوسی، قاری مشهور، بار دیگر خبرساز شد. ماجرا از گفت‌وگوی محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس با خبرگزاری برنا آغاز شد.

این خبرگزاری به نقل از صادقی نوشت: شنیده‌ام که اخیراً درخصوص بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی رئیس قوه قضاییه موافقت کرده‌اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود.

صادقی گفته بود: باخبر شده‌ام دادستان اعلام کرده ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجدداً بررسی شود.

سعید طوسی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین : این صحبت‌ها دروغ است. به صحبت‌های این رسانه‌ها اعتماد نکنید، 99 درصد حرف‌هایشان دروغ است.

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور: منبع خبر آقای صادقی کجاست؟ من چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم.

بعد از این ماجراها صادقی در توییتی نوشت: در بعضی از خبرها از من نقل‌قول شده رئیس قوه قضاییه دستور رسیدگی را داده یا دادستانی این خبر را اعلام کرده، در حالی که من در مصاحبه چنین نگفتم.

این پیام صادقی با واکنش مدیر خبرگزاری برنا همراه شد. محمد مبین در توییتر خطاب به صادقی نوشت: همه حرف‌های منتشرشده نعل به نعل صحبت‌های شماست. لازم باشد فایل صوتی مصاحبه شما را منتشر می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها