کامران منزوی:

وزیر ورزش به پرونده پروپئیچ ورود کرده است

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از ورود وزیر ورزش و جوانان به پرونده شکایت پروپیچ از استقلال خبر داد.

وزیر ورزش به پرونده پروپئیچ ورود کرده است
کد خبر: 315553
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۰۸:۵۳:۵۴

اعتمادآنلاین| ‌ کامران منزوی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی سه کنج درباره نقدهایی که به استقلال می‌شود، اظهار داشت: من نقدها را قبول دارم، کار هم بی‌عیب نیست، اما باید پذیرفت که کار بسیار سختی داریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال با شفاف سازی در رابطه با درخواست مبلغ قرارداد بازیکنان مشکلاتی را بوجود آورده است، تصریح کرد: خطیر زیرمجموعه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال است و قطعا برای باشگاه زحمت کشیده است. یک زمانی من و علی نظری جویباری در استقلال در این پست کار می‌کردیم، نقدهایی به ما وارد می‌شد. گله و درهایی وجود داشت و نمی‌دانستیم حرف‌ها را کجای‌مان بگذاریم. خطیر زحمت می‌کشد و بهترین قاضی برای عملکرد ایشان فتحی است. برخی اتفاقات می‌افتد که نباید بیفتد، اما نباید زحمات را نادیده گرفت. اگر خطیر کاری می‌کند، برای خیر و صلاح باشگاه است و مشکل شخصی با کسی ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرونده پروپیچ گفت: امیدوارم با مساعدت فدراسیون فوتبال این مشکل حل شود، چون‌ قول‌هایی داده بودند.

خوشبختانه با ورود وزارت ورزش و جوانان و مساعدتی که وزارت امور خارجه کرده، مشکل حل می‌شود. مشکلی که با 30 هزار دلار حل می‌شد، الان باید با دلار 13 هزار تومانی به 400 هزار دلار ختم شود. این موضوع آینده استقلال را خراب می‌کند، چون بودجه فعلی برای این مسئله خرج می‌شود و در آینده به مشکل خواهیم خورد. این مشکل مدیر وقت نیست و اگر پول داشتند، آن را می‌پرداختند. الان هم این محدودیت وجود دارد و ساعت‌ها باید هزینه‌ها را بالا و پایین کنیم. بحث اساسی‌تر این است که بازیکن بی‌کیفیت خارجی نیاوریم. خیلی‌ها خرده می‌گیرند که مخالف بازیکن خارجی هستیم، اما رأفت قلی‌اف، گیلائوری و جان‌واریو بازیکنان باکیفیتی بودند. پاتوسی نیز همینطور.

منزوی در خصوص وضعیت تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی هافبک آفریقای جنوبی گفت: خطیر با این بازیکن در تماس است. من در جریان کارهای اجرایی نیستم، اما موضوع پاتوسی نیز حل خواهد شد. چند سال پیش برای گلر دوم، دروازه‌بان از استرالیا آمده بود. آیا واقعا در ایران گلرهای خوب نداریم؟ در فوتبال باید چشم‌های‌مان را بشوییم و جور دیگری نگاه کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها