رئال‌مادرید از جذب ام‌باپه منصرف شد

سران باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفتند تا قید جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال را بزنند.

رئال‌مادرید از جذب ام‌باپه منصرف شد
کد خبر: 315756
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۴:۲۱:۳۷

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از مارکا، بر کسی پوشیده نیست که کیلیان امباپه گزینه محبوب هواداران رئال مادرید برای تقویت خط حمله محسوب می شود. سران رئال از تابستان 2017 که تا یک قدمی جذب این بازیکن پیش رفتند تا به امروز، در این اندیشه هستند تا به هر نحوی که شده، ستاره جوان فرانسوی را به خدمت بگیرند اما پس از مصاحبه هفته گذشته ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) به این نتیجه رسیده اند که حداقل برای تابستان امسال، جذب امباپه غیرممکن است.

الخلیفی احتمال ماندن امباپه را 200 درصد عنوان کرد و رئال نیز قصد وارد شدن به تنش با پی اس جی را ندارد. در واقع هرچند شرایط پی اس جی نسبت به چند ماه گذشته پرتنش شده و احتمال جدایی ستاره ای چون نیمار از این باشگاه حالا زیاد است اما سران رئال قصد ندارند در چنین وضعیتی باعث ناراحتی بیشتر سران پی اس جی شوند. روابط دو باشگاه از گذشته بسیار خوب است و رئالی ها قصد دارند تا سال دیگر برای جذب امباپه صبر کنند.

یک ناکامی دیگر پی اس جی در لیگ قهرمانان، شرایط برای جدایی امباپه را آسان تر خواهد کرد؛ به خصوص که خود بازیکن چندین بار از علاقه اش به رئال مادرید صحبت کرده است. او تا سال 2022 با پی اس جی قرارداد دارد و برنامه رئال، حمله برای جذب او در تابستان 2020 است.

منبع: ورزش‌سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها