کد خبر: 315830
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۸:۰۴:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

حضور رییس‌‌جمهوری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از حدود 5 ماه غیبت + عکس

روسای قوا و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز سه‌شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت کردند.

حضور رییس‌‌جمهوری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از حدود 5 ماه غیبت + عکس
کد خبر: 315830
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۸:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و با حضور سران قوا و تمام اعضا این شورا در پاستور برگزار شد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، حسن روحانی، رییس‌جمهوری حدود پنج ماه در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی حاضر نمی‌شد که همین امر موجب شده بود تا جلسات این شورا کلا برگزار نشود.

هفتم خرداد ماه با وجود اینکه اعلام شده بود که جلسه این شورا با حضور رئیس‌جمهوری تشکیل می‌شود اما به گفته سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی رییس‌جمهوری به دلیل مشغله کاری امکان حضور در جلسه را پیدا نکرد و علی لاریجانی، رییس مجلس به عنوان نایب رییس شورا، ریاست این جلسه شورا را در پاستور بر عهده گرفت.

دلیل برگزار نشدن جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنج ماه گذشته اما به خاطر یک اختلاف بود. آن‌طور که عزت‌الله ضرغامی اعلام کرد، حضور او و حسن رحیم‌پور ازغدی موجب شده بود که رییس‌جمهوری از تشکیل جلسات این شورا سر باز زند.

براساس اخباری که رسانه‌ها منتشر کردند، در جلسه 10 بهمن شورای عالی فضای مجازی درگیری لفظی بین حسن روحانی، رییس‌جمهوری و عزت‌الله ضرغامی، رییس اسبق صداوسیما بر سر موضوع حجاب به وجود می‌آید و همین موضوع موجب دلگیری رییس‌جمهوری از ضرغامی می‌شود، تا جایی که او را نه تنها در شورای عالی فضای مجازی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم ممنوع‌الورود می‌کند.


پس از این ماجراها قرار بود که 27 فروردین امسال اولین جلسه شورای انقلاب فرهنگی در سال جدید برگزار شود، اما ابتدا خبر آمد که دعوتنامه‌ای برای حسن رحیم‌‌پور ازغدی و عزت‌الله ضرغامی ارسال نشده و پس از آن سه چهار ساعت مانده به برگزاری، جلسه‌ با ارسال پیامک لغو شد.

به هر روی امروز سه‌شنبه چهارم تیرماه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از حدود پنج ماه کشمکش به ریاست حسن روحانی رییس‌جمهوری در پاستور تشکیل شد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی

شورای عالی انقلاب فرهنگی

شورای عالی انقلاب فرهنگی

رحیم‌پور ازغدی - شورای عالی انقلاب فرهنگی

روحانی - شورای عالی انقلاب فرهنگی

عزت‌الله ضرغامی - شورای عالی انقلاب فرهنگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها