کد خبر: 315931
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۹:۴۱:۵۷
| |

آدیداس به دنبال بازگرداندن پوگبا به یوونتوس است

بر اساس ادعای یک نشریه ایتالیایی، باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن پوگبا به تورین از اسپانسرش کمک می‌گیرد.

آدیداس به دنبال بازگرداندن پوگبا به یوونتوس است
کد خبر: 315931
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۹:۴۱:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ در روزهای اخیر برخی رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که مدیران باشگاه یوونتوس به دنبال بازگرداندن پل پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین هستند. اکنون نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر می‌دهد که باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن این هافبک فرانسوی دست به دامن اسپانسر مشترک این باشگاه و باشگاه منچستریونایتد یعنی کمپانی تولید پوشاک ورزشی «آدیداس» خواهد شد.

پوگبا که تا سال 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد و دستمزد سالیانه‌های معادل 15 میلیون یورو از این باشگاه دریافت می‌کند، اخیراً از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد به منظور کسب تجربه‌ و چالشی جدید سخن گفت. گفته می‌شود پوگبا هر کاری که بتواند انجام خواهد داد تا در این تابستان منچستریونایتد را ترک کند.

«آدیداس» که اسپانسر پوگبا نیز است، می‌تواند نقش کلیدی در این انتقال ایفا کند. طبق گزارش «کوریره دلو اسپورت» پوگبا و باشگاه یوونتوس از «آدیداس» که تا سال 2027 قراردادی به ارزش 408 میلیون یورو با این باشگاه ایتالیایی دارد، کمک خواهند خواست تا به همکاری مجدد طرفین کمک کند.

کار یوونتوس اما برای بازگرداندن پوگبا 26 ساله که دستمزدی بالایی دارد، دشوار خواهد بود چون این باشگاه ایتالیایی همزمان در حال حاضر در تلاش برای جذب ماتیس دلیخت در ازای 70 میلیون یورو از باشگاه آژاکس است، بازیکنی که دستمزد درخواستی‌اش 12 میلیون یورو است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده باشگاه منچستریونایتد برای فروش پوگبا 150 میلیون یورو می‌خواهد و علاوه بر یوونتوس، رئال مادرید هم نسبت به خرید این بازیکن علاقه‌مند است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها