معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران:

جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در 22 منطقه پایتخت راه اندازی می‌شود

علی عفتی، معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از راه‌اندازی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در 22 منطقه پایتخت خبر داد.

جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در 22 منطقه پایتخت راه اندازی می‌شود
کد خبر: 316061
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۱۲:۴۰:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ علی عفتی، معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه ستاد برگزاری عرضه بهداشتی دام بیان کرد: دستورالعمل‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و فرهنگی این طرح تهیه و تدوین شده و برای هر منطقه حداقل یک محل به منظور استقرار جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام تعیین و جانمایی شده است.

عفتی با اشاره به تشکیل کارگروه ذابحین که مسئولیت ذبح شرعی دام‌ها در روز عید قربان را بر عهده دارند، افزود: با استفاده از خرد جمعی، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در قالب این طرح خدماتی که با هزینه مدیریت شهری اجرا می‌شود و به هیچ عنوان نگاه انتفاعی به آن نداریم، بتوانیم رضایتنمدی مردم عزیزمان را جلب کنیم.

وی با تأکید بر لزوم توسعه مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام و افزایش این مراکز از سه مرکز فعلی در مناطق حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، کمک به تمیزی شهر و بهداشت محیط شهری از طریق ارائه خدمت در زمینه موضوعی است که مستقیماً با سلامت شهروندان سر و کار دارد.

گفتنی است در این جلسه، معاونان اداری و مالی، بازرگانی و اقتصادی و نیز هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت میادین در مورد تدابیر و تمهیدات پیش‌بینی شده به منظور اجرای مطلوب این طرح، گزارشات جداگانه‌ای ارائه کردند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها