کد خبر: 316174
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

یک روزنامه روسی: اسرائیل بزرگ‌ترین برنده تنش در خلیج‌فارس است

یک روزنامه روسی از اشاره نکردن تحلیلگران به اسرائیل به عنوان بزرگ‌ترین طرفی که از وقوع تنش در خلیج‌فارس سود می‌برد ابراز شگفتی کرد.

یک روزنامه روسی: اسرائیل بزرگ‌ترین برنده تنش در خلیج‌فارس است
کد خبر: 316174
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه روسی از اشاره نکردن تحلیلگران به اسرائیل به عنوان بزرگ‌ترین طرفی که از وقوع تنش در خلیج‌فارس سود می‌برد ابراز شگفتی کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، «اوراسیا دیلی» در یادداشتی در این رابطه با اشاره به دست‌های پشت پرده موساد نوشت: حملات انجام شده در 13 ژوئن و 12 مه 2019 را در مفهوم نظامی به عنوان جنگ نامنظم در دریا، همان واژه‌ای که ارتش امریکا از آن استفاده می‌کند، توصیف می‌کنیم.

به اعتقاد نویسنده این گزارش با وجود آنکه آمریکا تلاش دارد تا ایران را متهم به انجام چنین کاری کند اما باید گفت نیروی دریایی آمریکا بهترین امکانات و ابزارها را برای انجام چنین عملیاتی، چه در انجام آن در دریا و چه مقابله با آن، در اختیار دارد. آمریکایی‌ها 10 سال است تلاش می‌کنند در منطقه خلیج‌فارس و دریاهای اطراف آن جنگ نامنظم دریایی را اجرا کنند. حضور نیروهای ویژه سری وابسته به سیا در پهنه دریا هم شک و شبهه‌ها در رابطه با دست داشتن آنها در اقدامات تحریک‌آمیز در منطقه برای متقاعد کردن افکار عمومی جهان را بیشتر و بیشتر می‌کند.

این روزنامه روسی در بخش دیگری از یادداشت خود می‌نویسد: در این گیر و دار باید برای مشخص کردن عامل این اقدام به اصل بیشترین طرفی که از این اقدام سود می‌برد رجوع کرد. این در حالی است که هیچ یک از رسانه‌های غربی جرات نکردند نام اسرائیل و موساد را در این رابطه ببرند یا حداقل به شکلی ذکر کنند که قابل شنیدن باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها