کد خبر: 316175
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

وقتی ادامه حضور بشار اسد امری بدیهی می‌شود

مخالفان بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، برای اولین بار طی چند سال گذشته به حتمی بودن ادامه بقای او در قدرت اعتراف کردند.

وقتی ادامه حضور بشار اسد امری بدیهی می‌شود
کد خبر: 316175
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مخالفان بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، برای اولین بار طی چند سال گذشته به حتمی بودن ادامه بقای او در قدرت اعتراف کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، مسئول هیات مذاکره‌کننده مخالفان دولت سوریه فاش کرد که برای نخستین بار در نشست این هیات با کارگروه بین‌المللی سوریه، تمامی دستور کار مربوط به اوضاع شهر ادلب بود.

«نصر حریری» در صفحه رسمی خود در توییتر در این‌باره نوشت: طی این نشست که در فرانسه برگزار شد، گفت‌وگو بر مساله اجرای توافق ترکیه-روسیه در مورد ادلب- یا همان توافق ادلب که به توافق سوچی هم معروف است- متمرکز شده بود.

«هادی البحره» یکی دیگر از اعضای هیات مذاکره‌کننده مخالفان سوریه هم اعلام کرد: مبارزه صرفاً از طریق جنگ نظامی نیست، بلکه باید به فکر روند سیاسی هم باشیم. مساله‌ای که بیانگر تغییر موضع قابل توجه مخالفان سوری بشار اسد در رابطه با نحوه تعامل با مشکلات کشورشان است.

گفتنی است گروه‌های مخالف دولت سوریه که زمانی درباره جانشین بشار اسد سخن گفته و حتی خروج او از قدرت را پیش‌شرط خود برای توقف جنگ اعلام می‌کردند، امروز در صورت از دست دادن ادلب دیگر نقطه جغرافیایی را در خاک سوریه تحت کنترل خود نخواهند داشتو این موضوع به شدت آنها را به وحشت انداخته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها