احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری:

بعضی از ضعیف النفس‌ها امروز دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند/ تحریم مقام معظم رهبری تحریم کل ملت ایران است

خاتمی با بیان اینکه بعضی از ضعیف النفس‌ها امروز دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند گفت: امروز مذاکره تسلیم است و با توجه به اینکه تسلیم در برابر استکبار و دشمنان جنایتکار ذلت است، ملت ایران به هیچ عنوان زیر بار ذلت نمی‌روند.ما مذاکره را تجربه کردیم و چند سال کشور درگیر مذاکره بود اما هیچ چیزی عاید کشور نشد.

بعضی از ضعیف النفس‌ها امروز دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند/ تحریم مقام معظم رهبری تحریم کل ملت ایران است
کد خبر: 316227
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با تاکید بر اینکه کسانی که در پی تخریب نهاد ولایت فقیه هستند، خائن به این کشورند افزود: این افراد خائن به کشور، ملت، آرمان‌های امام و شهدا و خائن به اسلام هستند.

خاتمی تصریح کرد: افرادی که عکس امام خمینی(ره) را در دست می‌گیرند ولی بر عکس ایشان عمل می‌کنند افرادی هستند که به این نظام و انقلاب خیانت زیادی کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به سالروز شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: امروز آن خطی که شهید بهشتی در قوه قضائیه ترسیم کردند را امروز آیت‌الله رئیسی دنبال می‌کند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این قانون « از کجا آورده ای» تصویب شده بود ولی به دلایلی معطل مانده بود که آقای رئیسی این قانون را احیا کرد و گفت اولین کسی که لیست زندگی و اموالش را به مقام معظم رهبری می‌دهد من هستم و علاوه بر ایشان، به مردم هم ارائه می‌کنم.

ضعیف النفس‌ها امروز دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند

او با بیان اینکه بعضی از ضعیف النفس‌ها امروز دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند گفت: امروز مذاکره تسلیم است و با توجه به اینکه تسلیم در برابر استکبار و دشمنان جنایتکار ذلت است، ملت ایران به هیچ عنوان زیر بار ذلت نمی‌روند.ما مذاکره را تجربه کردیم و چند سال کشور درگیر مذاکره بود اما هیچ چیزی عاید کشور نشد. تجربه ثابت کرده که مذاکره جواب نمی‌دهد و تنها چیزی که پوزه استکبار را به خاک می‌مالد ایستادگی و مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه ترامپ برای جذب رای به دنبال این است که بگوید ایران را من بار دیگر پای میز مذاکره آوردم گفت: این آرزو را قطعا ترامپ به گور می‌برد و هیچ زمانی نمی‌تواند ایران را به مذاکره بکشاند.

تحریم مقام معظم رهبری تحریم کل ملت ایران است

امام جمعه موقت تهران به تحریم مقام معظم رهبری از سوی آمریکا اشاره کرد و افزود: این اقدام تحریم کل ملت ایران است و سبب شد که امروز مردم قاطعانه تر شعار مرگ بر آمریکا را سر دهند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها