کد خبر: 316286
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۳:۳۲:۰۰
| |

16 حریق در شهرک‌های صهیونیستی نزدیک غزه

منابع اسرائیلی از وقوع حداقل شانزده حریق در شهرک‌های نزدیک به نوار غزه خبر دادند و گفتند، علت آن بالن‌های آتش‌زای فلسطینی‌هاست.

16 حریق در شهرک‌های صهیونیستی نزدیک غزه
کد خبر: 316286
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۳:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی، امروز پنجشنبه خبر دادند که دست کم شانزده حریق در شهرک‌های هم‌جوار نوار غزه گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از «کانال ده» تلویزیون رژیم صهیونیستی، علت این حریق‌ها، بالن‌های آتش‌زای فلسطینی‌هاست و تاکنون همه حریق‌های گزارش شده، اطفاء و مهار شده است.

«الموگ بوکر» خبرنگار کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد که شانزده مورد حریق در شهرک‌های مجاور غزه طی 24 ساعت گذشته گزارش شده و همه آنها، تاکنون مهار شده است. این حریق‌ها خسارت‌هایی در مزارع و محیط‌های پیرامونی آن برجای گذاشته است.

ارسال بادبادک یا بالون‌های آتش‌زا یکی از راهکارهای جوانان فلسطینی برای ابراز مخالفت و مقاومت مقابل اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه است. این اقدام هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی‌های هفتگی در مرز شرقی غزه موسوم به «راهپیمایی بزرگ بازگشت» از سال گذشته شدت گرفته است.

طبق گزارش برخی رسانه‌های اسرائیلی، این اقدام فلسطینی‌ها تاکنون بیش از دو و نیم میلیون دلار به رژیم صهیونیستی خسارت وارد کرده است.

سال گذشته در ماه ژوئیه (2018)، وبسایت خبری «دویچه وله» در گزارشی با عنوان «بالن‌های آتش‌زا، سلاح ضعیفان در نوار غزه مقابل اسرائیل» نوشت که ماه‌هاست فلسطینی‌ها در غزه بالن‌ها و بادبادک‌های آتش‌زا به سوی اسرائیل می‌فرستند و خسارت‌های هنگفتی به بار آورده است. سیاستمداران در تل‌آویو و نظامی‌های اسرائیل، سرگرم این هستند که چطور با این اقدام مقابله کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها