کد خبر: 316293
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۳:۴۶:۰۰
| |

اقدام عجیب ستاد انتخاباتی ترامپ علیه دموکرات‌ها با صرف هزینه گزاف

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به منظور انحراف توجه اذهان عمومی آمریکا از نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، با صرف هزینه گزاف دست به اقدام عجیبی زد.

اقدام عجیب ستاد انتخاباتی ترامپ علیه دموکرات‌ها با صرف هزینه گزاف
کد خبر: 316293
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۳:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| همزمان با نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای حزب دموکرات که شب گذشته در میامی آمریکا برگزار شد، ستاد انتخاباتی ترامپ تبلیغ «پیشگام» صفحه اول سایت یوتیوب را خریداری کرد تا از این طریق ضمن کاهش ارتباط عمومی با نخستین مناظره انتخاباتی، به روند اطلاع رسانی در خصوص پخش این برنامه خدشه وارد کند.

پایگاه اینترنتی وُکس اعلام کرد ستاد انتخاباتی ترامپ به این منظور هزینه‌ای بین 500 هزار دلار تا یک میلیون دلار صرف کرد این در حالی بود که تلاش‌های ستاد انتخاباتی ترامپ برای انحراف اذهان عمومی از مناظره دموکرات‌ها موفق نبود و نزدیک به 80 میلیون نفر آن را در یوتیوب مشاهده کردند.

در رقابت‌های انتخاباتی سال 2016، تعداد مخاطبان نخستین مناظره نامزدهای حزب جمهوری خواه از 24 میلیون نفر فراتر نرفت.

محتوای تبلیغ پیشگام یوتیوب در صبح یک بازی ویدئویی با تصویر ترامپ بود. هنگام عصر این تبلیغ به توضیح سیاست‌های ترامپ در بخش اشتغال، بهداشت و درمان، مهاجرت و اصلاحات کیفری پرداخت.

ستاد انتخاباتی ترامپ در حالی از یوتیوب برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده است که پیشتر ترامپ بارها شرکت‌های فناوری را هدف انتقادات خود قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها