رئیس سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

هدفمند شدن روند درمان بیماران با سیستم MCMC

پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: براساس سیستم MCMC بیماران را به‌صورت هدفمند به مراکز درمانی اعزام می‌کنیم.

هدفمند شدن روند درمان بیماران با سیستم MCMC
کد خبر: 316334
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۷:۳۶:۵۱

اعتمادآنلاین| پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور عصر امروز در مراسم افتتاح 7 پروژه‌ مهم زیرساختی اورژانس استان گیلان در رشت گفت: از زحمات تمام عوامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌عنوان دانشگاه برتر در زمینه بی‌سیم دیجیتال و پوشش کامل نرم افزار 115 در گیلان قدردانی می‌کنم.

رئیس سازمان اورژانس کشور راه‌اندازی و بازسازی پایگاه‌های اورژانس در سراسر استان گیلان را یکی از اهداف مهم دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با تجهیز کامل پایگاه‌های اورژانس و فراهم آوردن آسایش برای همکاران خود در نهایت سطح سلامتی مردم و جامعه را ارتقاء دهیم و خدمات بهتری را به مردم عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه در کار اورژانس ثانیه‌ها نیز تاثیرگذار هستند خاطرنشان کرد: هر علتی که باعث شود افراد فعال در مراکز اورژانس به محل فراخوانده شده دیر برسد ممکن است خسارت و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به بار آورد لذا بایستی از تلاش‌ها و زحمات بی‌شمار همه افراد فعال در اورژانس قدردانی ویژه کرد.

کولیوند با اشاره به عملکرد سیستم MCMC عنوان کرد: با استفاده از این سیستم متوجه می‌شویم که کدام بیمارستان ظرفیت خالی دارد یا چه متخصصانی در آنجا حضور دارند و بر اساس آن می‌توانیم بیماران را به صورت هدفمند به مراکز مربوطه جهت انجام درمان‌های مورد نظر اعزام کنیم.

وی افتتاح این پروژه‌ها را باعث افزایش کیفیت خدمات و همچنین نظارت روی عملکرد اورژانس‌ها دانست و گفت: بایستی در استان گیلان به سیستم تروما اهمیت بیشتری داده شود و قرار است که این موضوع به صورت کشوری پیگیری و عملیاتی شود تا مردم گیلان بتوانند از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها