کد خبر: 316381
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ ۰۹:۲۲:۵۲
| |

تجلیل از یک صدای بی‌نظیر/ هنر اسحاق انور فراموش نمی‌شود

بهروز غریب‌پور نویسنده، کارگردان و پژوهشگر با ارسال متنی از سوی گروه تئاتر عروسکی «آران» درگذشت اسحاق انور خواننده موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.

تجلیل از یک صدای بی‌نظیر/ هنر اسحاق انور فراموش نمی‌شود
کد خبر: 316381
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ ۰۹:۲۲:۵۲

اعتمادآنلاین| بهروز غریب‌پور نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و سرپرست گروه تئاتر «آران» با ارسال پیامی اختصاصی درگذشت اسحاق انور خواننده موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.

در متن پیام بهروز غریب‌پور آمده است: «اسحاق انور، خواننده و آواگر بسیاری از نقش‌های به یادماندنی در اپراهای گروه آران، به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند فقید در بسیاری از اپراهای گروه تئاتر عروسکی آران از جمله اپرای مولوی، حافظ، سعدی و خیام به ایفای نقش پرداخته بود. بدون شک صدای بی نظیر اسحاق انور و نقش آفرینی‌های او تا همیشه در یاد هنردوستان باقی خواهد ماند و به راستی که تنها صداست که می‌ماند.

گروه تئاتر عروسکی آران این ضایعه را به جامعه هنری ایران و دوستداران ایشان تسلیت می‌گوید و از خدای بزرگ برای خانواده و دوستان او صبر آرزو می‌کند. روحش تا ابد قرین رحمت و آرامش با- بهروز غریب پور»

اسحاق انور خواننده و شاعر که طی سال های گذشته فعالیت های متعددی را در عرصه موسیقی و خوانندگی نقش های مختلف اپراهای عروسکی گروه تئاتر آران را به عهده داشت، روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها