کد خبر: 316442
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

در قسمت سی‌‌ویکم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از انیمیشن تا کارتون و کاریکاتور در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با شهرام شیرزادی

فرق شهرام شیرزادی با سایر کارتونیست‌ها این است که کارتونیست‌ها از بس در جیب و کیف پول مبارک‌شان تار عنکبوت بسته است، به انیمیشن پناه می‌آورند اما گویا شهرام مسأله را از زاویه دیگری نگاه کرده و به کارتون پناه آورده است. شهرام بر خلاف نام فامیلی‌اش که شیرزادی است، فوق‌العاده انسان صلح‌طلب و آرامی است. در عوض قلم بسیار روان و قوی‌ای دارد. رد قلم او را در بسیاری از انیمیشن‌های موفق ایرانی، کاریکاتورها و تصویرسازی‌هایش می‌توان دید.

حجم ویدیو: 35.43M | مدت زمان ویدیو: 00:16:54 دانلود ویدیو
کد خبر: 316442
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| واژه دوگانه‌سوز را همه شنیده‌اید. کاربرد آن را هم می‌دانید. اگر من بگویم که ممکن است کارتونیستی سه‌گانه‌سوز باشد حتما تعجب می‌کنید. اگر هم تعجب نمی‌کنید لااقل ادای تعجب کردن را دربیاورد تا دل من خوش باشد. آهان. حالا شد.

اگر کارتونیستی علاوه بر حوزه کارتون و کاریکاتور، شلوارش دو تا شود و با انیمیشن هم سر و سری داشته باشد، به آن کارتونیست می‌گوییم دوگانه‌سوز و اگر تنوع‌طلب باشد و به این هم اکتفا نکند و تصویرسازی را هم بی نصیب نگذارد، او را سه‌گانه‌سوز می‌نامیم. پیشنهاد می‌کنم خیلی منطقی برخورد نکنید و به همین شکل از من بپذیرید. اما فرق شهرام شیرزادی با سایر کارتونیست‌ها این است که کارتونیست‌ها از بس در جیب و کیف پول مبارکشان تار عنکبوت بسته است، به انیمیشن پناه می‌آورند اما گویا شهرام مسأله را از زاویه دیگری نگاه کرده و به کارتون پناه آورده است. شهرام بر خلاف نام فامیلی‌اش که شیرزادی است، فوق‌العاده انسان صلح‌طلب و آرامی است. در عوض قلم بسیار روان و قوی‌ای دارد. رد قلم او را در بسیاری از انیمیشن‌های موفق ایرانی، کاریکاتورها و تصویرسازی‌هایش می‌توان دید. او یکی از صاحب‌سبک‌های طراحی است. به راحتی فرم‌هایش را می‌توان تشخیص داد. مصاحبه ما را با این سه‌گانه‌سوز کاریکاتور ایران ببینید و بشنوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها