کد خبر: 316507
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

جام‌جهانی زنان؛ مرحله یک‌چهارم نهایی

مگان راپینو مسیر نیمه‌نهایی را آسان کرد

آمریکا با درخشش راپینو راهی نیمه‌نهایی شد.

مگان راپینو مسیر نیمه‌نهایی را آسان کرد
کد خبر: 316507
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آمریکا با دبل مگان راپینو به یک نیمه‌نهایی دیگر در جام‌جهانی راه پیدا کرد.

در هفته‌ای که گذشت مگان راپینو با انتقادات تندی از سوی بسیاری از مردم آمریکا و ترامپ روبه‌رو بود. اما مگان در دیدار دیشب برابر فرانسه با عملکرد فوق‌العاده خود منتقدان را وادار به سکوت کرد. دو گل تیم ملی فوتبال آمریکا برابر فرانسه توسط مگان راپینو به ثمر رسید. آمریکا در مسابقه‌ای بسیار دشوار برابر میزبان بازی‌ها توانست با پیروزی دو بر یک به مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی فوتبال زنان صعود کند.

تنها کمتر از پنج دقیقه از بازی گذشته بود که راپینو توانست شروع فوق‌العاده‌ای برای آمریکا رقم بزند. شوت او در یک ضربه آزاد از زاویه بسته وارد دروازه سارا بوهادی شد.

با وجود اینکه فرانسه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد، گل دوم آمریکا تنها 20 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم به ثمر رسید تا خیال این تیم اندکی راحت شود.

الکس مورگان توپ را تا میانه میدان برد. توبین هیث به خط حمله اضافه شد و مورگان به او پاس داد. هافبک میانی پرسرعت آمریکا به سرعت وارد محوطه جریمه شد و با ارسال پاس فوق‌العاده خود به راپینو در به ثمر رسیدن گل دوم آمریکا نقش مهمی ایفا کرد.

مدافع بلندقد فرانسه، وندی رنارد، با ضربه سر دقیقه 81 توانست گل اول فرانسه را به ثمر برساند؛ اما یک گل رنارد در مقابل دو گل راپینو نتیجه را به نفع فرانسه عوض نکرد و میزبان مسابقات در میان بهت و حسرت هواداران خود در ورزشگاه از جام‌جهانی خداحافظی کرد.

آمریکا در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف انگلیس برود. دیداری که قطعاً جذاب و دیدنی خواهد بود. انگلیسی‌ها اگر بتوانند برنامه‌ای برای مهار گلزنی راپینو داشته باشند، شاید بتوان گفت با ارائه یک بازی هجومی یکی از تیم‌های فینال خواهند بود.

دیدار بین تیم‌های انگلیس و آمریکا از مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی فوتبال روز سه‌شنبه ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه پارک المپیک لیون برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها