کد خبر: 316586
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۱۲:۵۵:۱۵
| |

مدیر «فن‌پیج» بازیگر معروف در اینستاگرام بازداشت شد

رئیس پلیس فتای پایتخت، گفت: با شکایت یکی از بازیگران مطرح سینما، مدیر یک «فن‌پیج» که در فضای مجازی به نشر اکاذیب پرداخته بود، دستگیر شد.

مدیر «فن‌پیج» بازیگر معروف در اینستاگرام بازداشت شد
کد خبر: 316586
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۱۲:۵۵:۱۵

اعتمادآنلاین| سرهنگ تورج کاظمی با اعلام خبر بازداشت مدیر «فن‌پیج» (صفحه هواداری)، یک بازیگر معروف درباره جزئیات این خبر اعلام کرد: اواخر ماه گذشته یکی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، با مراجعه به پلیس فتای پایتخت، درباره نشر اکاذیب، توهین و افترا توسط یک صفحه اینستاگرامی با هویت نامشخص، علیه خود، ابراز شکایت کرد.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: این بازیگر مطرح کشور، در شکایت خود عنوان داشت که حدود یک سال است، فردی ناشناس توسط این صفحه دارای 100 هزار فالوور، با درج مطالب نامناسب، او را مورد آسیب روانی قرار داده است.

او تصریح کرد: پرونده در اختیار کارشناسان این پلیس قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن متهم پرونده (مردی 30 ساله)، با اقدامات فنی در محدوده شمال تهران شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

کاظمی تاکید کرد: متهم در تحقیقات ضمن اعتراف به جرم خود عنوان داشت که این اقدام را برای افزایش مخاطب در صفحه خود و همچنین به خاطر کینه‌ به دل گرفته از این بازیگر، انجام داده است.

رئیس پلیس فتای پایتخت، با بیان اینکه، با اعتراف صریح متهم، پرونده تکمیل و برای رسیدگی در اختیار دادسرای جرائم رایانه‌ای قرار گرفته، متذکر شد: شهروندان و کاربران فضای مجازی، باید با رعایت حرمتهای فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی در فضای مجازی، امکان بروز جرائم و ناهنجاری را در این فضا کاهش دهند.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها