غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در واکشن به صحبت‌‌های زاکانی:

ما که نباید از ناحیه آقای زاکانی صحبت کنیم، از خود ایشان بپرسید

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در واکشن به اظهارات علیرضا زاکانی گفت: قوه قضائیه پرونده‌ها را بدون ملاحظه بررسی می‌کند؛ مطالب آقای زاکانی را از خود ایشان بپرسید.

ما که نباید از ناحیه آقای زاکانی صحبت کنیم، از خود ایشان بپرسید
کد خبر: 316642
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۱۵:۴۶:۲۴

اعتمادآنلاین| غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده محسن افشانی بیان کرد: انشاءالله روز‌های آینده این پرونده بررسی و وضعیت آن مشخص می‌شود.

آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست


اسماعیلی با بیان اینکه تحریم مقام معظم رهبری به جوک بیشتر شبیه است، یادآور شد: آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و صداقت ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: سیاست ایران اسلامی به جای مذاکره، مقاومت، استقامت، پایمردی و ایستادن بر مواضع خودمان و تکیه بر منابع داخلی است.

اسماعیلی درباره شکایت ایران از آمریکا به سازمان ملل پیرامون تجاوز پهپاد آمریکایی به خاک کشورمان گفت: تجاوز آمریکا به ایران اسلامی مصادیق متعددی دارد و در ادوار مختلف شاهد تجاوزگری آن‌ها بودیم و خوی تجاوزگری آمریکایی‌ها همیشه بوده است.

وی ادامه داد: در حادثه اخیر این پهپاد به آب‌های سرزمینی کشورمان تجاوز کرد و تفاوتی که این مرحله داشت اولا استکبار ضربه شست نیرو‌های توانمند نظامی ایران را دید و سزا و مجازات تجاوزگری خود را چشید.

اسماعیلی با بیان اینکه خوی تجاوزگری آمریکایی‌ها از قبل بوده و تداوم دارد، یادآور شد: ایران اسلامی مصلحت را بر این دانست که اسناد تجاوزگری آمریکا در مقاطع مختلف به ویژه این مقطع را به سازمان ملل و شورای امنیت ارائه دهد.

بزودی شاهد زوال نظام سلطه خواهیم بود


وی با بیان اینکه شورای امنیت درصورت مراعات موازین قانونی باید آمریکایی‌ها را محکوم کند، ادامه داد: آمریکایی‌ها به سرزمین کشورمان تجاوز کردند، حتی اگر این اقدام رخ ندهد ثبت در تاریخ و ارایه اسناد تجاوزگری آمریکا نسل‌های آینده را روشن خواهد کرد و آیندگان خواهند فهمید که در گذشته هم آمریکا چقدر کشور‌های مستقل را مورد تعدی و تجاوز قرار داده است.

سخنگوی قوه قضائیه با تاکید بر اینکه بزودی شاهد زوال نظام سلطه خواهیم بود، خاطر نشان کرد: ارائه این اسناد برای دوران زوال پس از اضمحلال سلطه مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به اظهارات زاکانی درباره اکبر طبری


سخنگوی قوه قضاییه درباره اظهارات آقای زاکانی در مورد اکبر طبری گفت: ما که نباید از ناحیه آقای زاکانی صحبت کنیم. وی با ببان اینکه قوه قضائیه پرونده‌ها را بدون ملاحظه بررسی می‌کند، ادامه داد: مطالب آقای زاکانی را از خود ایشان بپرسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها