رئیس پلیس راهور:

ناایمنی خودروها در حال افزایش است

رئیس پلیس راهور درباره تاثیر کیفیت خودرو در تصادفات و تلفات جاده ای گفت: حتماً آسیب های خودرو به سرنشینان به دلیل ناایمنی تا چند سال آینده افزایش می یابد و مشکلاتی در پی دارد.

ناایمنی خودروها در حال افزایش است
کد خبر: 316700
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ ۰۸:۴۳:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ سردار سیدکمال هادیان‌فر افزود: اکنون واردات خودروهای ایمن خارجی منع شده است. قطعات این خودرو ها نیز به درستی وارد نمی شود همچنین قطعات خودروهای داخلی هم به خوبی تامین نمی شود. این روند در آینده زیان های بسیاری برای تصادفات در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: جلسه ای طی چند روز گذشته با خودروسازان در خصوص تاثیر کیفیت خودرو در تصادفات و تلفات جاده ای برگذار شده است.

هادیان فر اضافه کرد: اگر ایمنی خودرو بالا باشد میزان جراحت و آسیب افراد هم کمتر می شود در واقع، هر قدر ایمنی خودروها بالاتر باشد، تصادف فوتی به تصادف خسارتی تبدیل می شود و از سویی دیگر از تعداد فوتی ها کاسته و به تعداد مجروحان افزوده می شود.

رئیس پلیس راهور گفت: خودروسازان محدودیت ها و مشکلات خود را دارند؛ شرایط کشور هم به گونه ای نیست که واردات خودرو آزاد شود زیرا شورای اقتصاد به دلیل مشکلات ارزی این واردات را ممنوع اعلام کرده است اما به هر روی این روند آنگونه که پیش می رود در چند سال آینده آسیب هایی در پی خواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها