تورج منصوری؛

انجمن فیلمبرداران دارای نظم مشخصی است

رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران اعلام کرد که به‌زودی درباره معرفی نماینده این صنف برای نامزدی در انتخابات هیات مدیره جدید خانه سینما تصمیم‌گیری خواهد شد.

انجمن فیلمبرداران دارای نظم مشخصی است
کد خبر: 316705
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ ۰۸:۴۸:۰۶

اعتمادآنلاین| تورج منصوری رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران ضمن اشاره به فعالیت‌های صنفی این انجمن و امکان معرفی یک نماینده برای حضور در هیات مدیره خانه سینما گفت: هنوز تصمیم قطعی برای معرفی یک نامزد از این انجمن برای حضور در انتخابات هیات مدیره خانه سینما گرفته نشده است، اما بی‌شک در مجمع عمومی خانه سینما با تمام توان خود شرکت می‌کنیم و هرجایی در سینما که به صنف ما نیاز باشد، بدون تردید حضور خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اگر با حضور در هیات مدیره می‌توانیم به خانه سینما کمک کنیم، حتماً یکی از اعضای شایسته خود را معرفی خواهیم کرد. اگر هم به این نتیجه برسیم که نیازی به حضور در هیات مدیره خانه سینما نداریم و بیرون از هیات مدیره فعالیت‌های بیشتری در جهت حمایت از خانه سینما می‌توانیم داشته باشیم، حتماً این کار را می کنیم.

رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران ادامه داد: به زودی و با برگزاری جلسه‌ای از سوی انجمن، تصمیم‌گیری نهایی برای انتخابات خانه سینما صورت خواهد گرفت.

وی درباره دیگر فعالیت‌های صنفی این انجمن هم توضیح داد: تعاونی انجمن فیلمبرداران سینمای ایران نیز به زودی فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند. همچنین باشگاه فیلمبرداران را تاسیس کرده‌ایم و به زودی اولین برنامه این باشگاه اعلام می‌شود.

منصوری گفت: درباره باشگاه فیلمبرداران باید بگویم که تعداد بسیار محدودی مدعو در برنامه‌های این باشگاه حضور خواهند داشت و تلاش می‌کنیم تا افرادی در این باشگاه و برنامه‌های آن شرکت کنند که مساله آن‌ها فیلمبرداری است و عمیق‌تر به این حوزه نگاه می‌کنند.

وی تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اولین جلسه باشگاه میزبان علیرضا زرین‌دست از مدیران فیلمبرداری خواهیم بود تا درباره همه آن چیزهایی که همیشه می‌خواستیم از ما به عنوان فیلمبردار بپرسند، صحبت کنیم.

رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران ادامه داد: مساله دیگری که از سوی انجمن پیگیر آن هستیم، برگزاری سومین جشن «شب نقره‌ای» است. تا امروز در انتظار اسکن تعدادی از فیلم های علیرضا زرین دست بودیم و به زودی زمان برگزاری آن مشخص می‌شود.

منصوری در پایان گفت: فعالیت های صنفی ما همچنان ادامه دارد و نمی‌خواهیم اصل و اساس فعالیت‌های صنفی را دچار روزمرگی کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها